< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Bućan doca
Da bi se svijet u boci uzgojio potrebno je nataknuti bocu na njega dok je još u fazi embrija. Bocu potom dobro zatvoriti kad svijet uđe u fazu punoljetnosti. Otvoriti samo u posebnim prilikama, kao što je najava kataklizme ili selidba u drugu galaksiju. Ne tresti bocu previše. Čuvati na suhom i hladnom mjestu. Na kraju podijeliti s prijateljima.

Web Counter
Web Counter
Uvrede osobne prirode kao i nemoralne ponude slati na

vonsmile@gmail.com




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Discover Gabon


Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Zapisi drugova po blogu a i šire
dnevnik munjenog jarana
birokratsko hrabro srce
tata riba i njegova mlađ
zvonarica generacije
snoopy đevojka
rocker u dijaspori
naš čovjek u Kini
Kaco 24cm
sada tera, a nekoć shund
mladi pivoljub
milou generacijo moja
maxturbacije i druge perverzije
onaj koji zna poTREFit
xavier osloboditelj
neživo povrće
đed od niti sto
kosjenka sometimes loves regoch]
lokum rahat za uz kahvu
šarli, stara škola
kad me sad nije šlagiralo
žaklina vs. ralje života 2
derza i smiješne zgode
izričiti protivnik baneta
kućna athena on the air
ex-urednik erotskog magazina
dobrica sa zlim željama
žensko od kojota
marchelina od matejushke

Svi smo mi Luka Ritz
Ovaj post je nekako nadrastao sam sebe. Kako je rečenica iz njega dobila svoj samostalni život, ponavljajmo i dalje taj apel, na dan kad su uhvaćeni Lukine ubojice, ali i nadalje, kako bi ostala kao upozorenje koliko smo nezaštićeni od nasilnika u svijetu kojem živimo. Te kao nada da će se jednom ipak nešto promijeniti.


..kad se jedan od njih u Seleukiji pojavio
u prvom večernjem času
prerušen u vitkog i prelijepog mladića
s radošću božanstva u očima
crne i mirisne kose
prolaznici zurili su u njega
pitali se da l iko ga zna
i dali on sirijski je grk ili možda stranac
ali neki što pažljivo gledahu
razumješe i pogled svrnuše
a kad se on pod stupovljem izgubi
medj` sjenama i svjetiljkama večernjim
odlazeć u četvrt koja noću
tek oživi s orgijama i razvratom
svim vrstama pohote i bluda
pitahu se koji od njih bi to mogo biti
i zbog kakve to sumnjive požude
silazi na seleukijske ulice
s onih veličanstvenih božanskih staništa

Image Hosted by ImageShack.us

Što je čovjek stariji to se više hladi. Kao zvijezda.




Image Hosted by ImageShack.us
Ploče voli, jer ga svaka na nešto podsjeća
by Dragan Todorović


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nije lopov onaj ko pljačka banke,nego onaj ko ih osniva
bv Berthold Brecht



Što više jedeš, više sereš
by Woody Guthrie


Svijet u boci
01.06.2008., nedjelja
Šest dana Juna
Idemo redom, jer reda, čak i ako ste tip u neredu poput mene, mora biti:

3.6.
Prvi dan Vip musica Jarun

Hot Chip su čisto veselje, ostale prije neću stići pogledati, a i ne zanimaju me pretjerano, no ionako posve predvidljivo zvijezda večeri je Nikola Pećinarko. Dosad sam ga izbjegavao u Zagrebu, pogotovo kad je nastupao u Lisinskom, jer kao što je DMJ davno konstatirao- koncertne dvorane nisu dobra mjesta za koncerte. Zato sam ga uspješno pohodio u Ljubljani, mršavi odmetnik u crnom odijelu tad je bio upravo ono što treba biti- prorok kotrljajećeg zvuka, uz naravno asistenciju bosog kidača autoputova -nenadmašnog Blixe Bargelda. Velike riječi na stranu Nick Cave je Nick Cave(kako se zove ova, prilično besmislena, stilska figura?), jedan od najvećih ikad, a i ima i dobar ukus kad je o brkovima riječ. Poslije su Let3 u ponoć, gledao sam ih nekoliko miliona puta, uključujući sad na zatvaranju Močvare, ali ja volim urlati Sokola i Riječke pičke, a kako u ponoć više neću biti trijezan, urlat ću i opet. Nafta je ionako ponovo poskupjela, to je razlog više da noć završimo istom.

4.6
Drugi dan vip musica-

Tinariwen se također već gledalo, i gledat će se kad god dođem u priliku. Tko zna da oni u Maliju imaju toliko vode kao na Jarunu, da li bi svirali tako dobro, u svakom slučaju nek malo pustinjski blues postane jezerski postrock. Stereo MC i Prodigy su otprilike u isto vrijeme na različitim pozornicama, što me pomalo čudi, jer je riječ o bendovima čija publika se u velikoj mjeri poklapa. Nema veze šank je nadam se na sredini, pa ću na licu mjesta vidjeti tko će odnijeti prevagu od to dvoje. Poznavajući sebe, ne bi me čudilo da to bude baš-šank, pa da sve čujem u kvadrofoniji ili kakofoniji. Poslije je Kiril Džajkovski, a možda ne bi loše legao ni Džej Ramadanovski, fino bi se uklopio u inače standarnu jarunsku noćnu atmosferu. Pa kad rokerska rulja počne razbijat plastične čaše.

6.6- Ian Brown Boogaloo

Ovaj tip ima jedan silan problem- sa svojim matičnim bendom- Stone Rosesima, postavio si je dosta visoke standarde. Naime snimio je jedan od najboljih albuma svih vremena, a da ni sam ne shvati kako mu je to uspjelo. Od potrage za savršenim zvukom sa prve ploče se davno odustalo, jebeš takav sveti gral koji se nađe na početku balade. Umjesto potrage slijedilo je malo drogiranja i opijanja, ništa strašno to je za Manchesterske dečke standarna procedura, i na nju se više nitko ne obazire-nešto kao naša Smotra Folklora na Jelačić placu. O da, Brown ima neke svoje pjesme i uglavnom nemam pojma kako zvuči-ne tako dobro kao Stone Roses naravno. Da li ću ići na ovog posrnulog i uskrslog manchesterskog sina. Naravno, ni za živu glavu to ne bih propustio.

13.6- Radar fest Varaždin

Jedan od najboljih koncertnih bendova ikad, jedan od najgorih bendova ikad i ON. Jedan od najboljih koncertnih bendova su naravno Majke, gledao ih dvaput u životu, jednom prije desetak godina kad su Bregani prašili tako da čovjek poželi zašto u životu nije batalio sve i osnovao bend i drugi put deset godina kasnije- na snimanju akustičnog albuma sad nedavno u Tvornici, kad je čovjek postane sretan što u životu nije batalio sve i osnovao bend, jer nikad ne bi mogao svirati tako dobro. Jedan od najgorih bendova su Manic Street Preachersi- nema racionalnog objašnjenja, ja ih jednostavno ne podnosim. Možda zato što mi Wales i revolucija nikako ne idu zajedno, usprkos rudarima. A tu je i on. E sad, što ja mogu pametnog o Dylanu napisati, a da već nije milion puta rečeno i pametno i glupo. Ništa, osim da sam prije također desetak godina bio na njegovom koncertu u Ljubljani- sam jer nitko od znanaca mi nije htio ići, pod glupom izlikom- Dylan nije dobar na koncertima. I danas se smijem sebi u brk kad se sjetim koliko je ekipa bila u zabludi, jer o da, koncert je bio upravo savršen. Ništa evo mene na puškomet njemu drugi put, a kako je krenulo bit će i treći, a tad bi mogao skupa s njim zapjevati i onu tradicionalnu - "Triput sam video proroka Boba..."

14.6 Hartera festival Rijeka

Turbonegro su nesumnjive zvijezde večeri, a Kazzo Mortale već kampira pred ugaslom tvornicom papira, kako bi ugrabio mjesto u prvom redu. Ostali više-manje, a ionako tu lineup nije ključan. Bitno je da ćemo Ribafish i ja nakrcati auto pivama(naravno on će voziti, pa će bit ljut što mu ja ispunjavam auto tim predivnim mirisom industrijske tekućine, koju ne smije okusiti, ali zato će popiti 5 komada u roku 15 minuta kad se parkiramo, da me stigne). Sve u svemu idemo se zafrkavati, okupati i zabrijati u Rijeci, koja je u zadnje vrijeme penje na top listu apsolutno najboljeg grada za ružionu u Hrvatsku. Naravno ne treba zanemariti ni faktor Riječanki(da se ne koristimo terminom Letovaca, mi smo pristojni dečki), koje su nam nekako sve draže i draže. Ako vidite dvojicu supijanih purgera u skoro srednjim godina, kako na koncertu drže bocu u ruci i sjetno bleje okolo, nema sumnje to smo mi.

21.6 Bonnie Prince Billy Atrij ITDa

Ili pravim imenom Wille Oldham, je prekaljena kantautorska (iliti singersko-songwriterska) starina, a ovo starina znači da je je rođen iste godine kad i ja. Ja sam ga prvi put otkrio preko Cashove obrade I See a darkness, za koju mislim da je jedna od najljepših pjesama svih vremena, pa me malo zapanjilo da joj je autor bio u to vrijeme još tamo neki nepoznati mladac. Ali da parafriziramo Phil Spectora(koji reče da je usamljenost stanje svijesti) tako je i ovdje starost stvar duha. Odnosno Bonnie Prince Billy u vrijeme nastanka pjesme, duhovno je već imao barem preko 50 godina, tako da može pisati ovako fundamelističke pjesme, idealne i za Cashov glas iz bolje strane pakla. Što je pesnik htio ovime reći? Ništa, osim što se nadam da Bonnie neće krenuti na neku wellness terapiju, pa se počene naglo pomlađivati, što bi bilo pogubno za koncert. Ovako s obzirom da sljedi na kraju lipanjske serije koncerta, mogu sebi dozvoliti i da režem žile nakon njega. Al, kad bolje razmislim neću, past ću samo u blagi afan, jer me za par dana čeka razmrdavanje dupeta na Rokaj festu, kojeg ovdje zasad ne spominjem jer će se odvijati u mesecu julu, kad se već dobrano približava i godišnji odmor pa će se lakše podnijeti i istina koja će skup s Godfathersima tamo zapjevati:
Birth, School, Work, Death...
- 09:34 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>