Misli 21. stoljeća...

petak, 17.03.2006.

Novi dizajn!

Puno sam se mučio oko novog dizajna, dal ću stavit sliku, dal ću stavit neku boju... Onda kad sam se odlučio za sliku, nisam mogo nać ni jednu sliku koja je jednobojna, tako da mi se tekst preko nje može vidjet. I onda sam tako bezveze odlučio nać neku sliku od Homera Simpsona... I tako ja ukucam njega u Google slike, vidim neku fora sličicu, i vidim ja da na toj stranici ima pun **rac strava slika... I tražim, čeprkam malo i nađem crnu sliku gospodina u kojeg upravo gledate... Neću ni napominjat ko je to, jer ako ne znate, ni ne zaslužujete znat. I gledam ja tu sliku, i dobra je slika i volim ja tu seriju, ali opet kako ću preko ovog svijetlijeg dijela pisat bijelim slovima... I onda sam se napokon sjetio(budala) da ću uzet predložak s boxevima s oba dve strane, i da ću pobrisat desne boxeve. Ne znam, meni izgleda OK, i dobro je šta je cijeli blog u istom štihu... Komentirajte dizajn.

Danas mi je sestra bila 11.! Stvarno je super odvozila zadnja 3 slaloma. Šteta šta je tek sad ušla u pravu formu kad je završila sezona. A dobro, barem ću je češće viđat sljedećih par mjeseci. Možda budemo brat i ja išli kod nje u Bašku za ljeto, ali za to ima vremena...

Ovaj vikend idem u Crikvenicu na utakmicu. Naravno, idem autobusom(sjetite se šta je bilo zadnji put kad sam išo autobusom). Još ćemo i izdojit, jer smo jadniji od njih. Baš nemam volje putovat sat vremena do tamo da bi se vratio mrtav umoran i još poražen. Ne moram ni spominjat da ću tu izgubit cijeli dan za učit latinski i fiziku...

Šta se tiče izlazaka, to se svelo na 1 izlazak tjedno, subotom. Petkom imam trening u 7 ili 8, kako kad, a nedjeljom, kao i ostatak tjedna, ne smijem van. Bijeda... Ali dobro, ja to sve trpim, samo ne znam kolko ću još dugo ovako izdržat...