Švesterkiken u zemlji čudesa

četvrtak, 28.04.2005.

ŠESTO ČULO

Jutrosa sam se probudila s nekim nemirom negativnog predznaka.

Sto puta sam se uvjerila u teoriju o postojanju šestog čula kod žena . JESAM.
Sad jeli to zato šta ga ja imam naglašenu intuiciju ili baš svaka žena ima to, ono nešto...
Kaže mi i u horoskorpu da mi žene škorpionke imamo naglašenu intuiciju..ali vjerojatno to kažu i za ostale.
Točno znam kad zazvoni telefon na poslu da je to šefica. Svaki put.
Točno znam kad nazovem čovjeka i kad kaže HALO da ga je u bedu jer nije uspio naplatiti ili prodati.
Dovoljno mi je jedan pogled na tek probuđeno djete da znam da ima teperaturu i da taj dan neće biti kao ostali dani.

Imam neki jebeni osijećaj prije nekog podviga da znam unaprijed hoće li završiti pozitivno ili negativno..samo šta pokušam uvjeriti sebe , ma nije tako..to je tvoj pesimizam...

Jeste li sebe čuli sto puta da kažete : ZNALA SAM...

Samo kakve koristi od toga, znala sam..jest imam potvrdu svog predosjećaja , ali kako se naučiti nešto od toga.
Trebalo bi znati prepoznati osijećaj i djelovati... samo jebeš ga..proći će život dok shvatimo da JE imamo , intuiciju, da je trebamo slušati i spiječiti ono šta nam najvljuje ili iskoristiti u svoju korist.

Čemu nam zapravo ona služi, osim da si potvrdimo... JEST , MI ŽENE SMO STVARNO POSEBNE!!!!!

- 14:40 - Komentari (15) - Isprintaj - #