Švesterkiken u zemlji čudesa

utorak, 26.04.2005.

crna kožna jakna

Eh, tko nezna famu o crnoj kožnoj jakni.
Ono, staviš je i cijeli svijet tvoj.

Ja, imam jednu jaknu za koju opet imam jednu frendicu koja me svaki put kad me vidi u njoj pita: Zgodna ti je ova jakna, otkud ti.

A jakna mi visi u ormaru...evo već 15 godinu. Samo , to nije sve, visila je ona i u ormaru moje majke jednu 20 tak godina.

Tako je ta jakna dolazila i odlazila iz mode, ja je vadila i spremala u ormar.

Danas mi ide na živce. Rado bi da je malo više strukirana.
Ali jebiga...kad je već nemogu promijeniti jer me prati ko sudbina..promijenila sam bar izgled i boju bloga.
A i nisam više nekako za crne kože kožne jakne...vjetar u kosi, šank i štok.



UP DATE: DANAS SAM LUDA, NEZNAM ŠTA HOĆU.....

- 14:08 - Komentari (17) - Isprintaj - #