snovi kroz kist umočen u plavu boju

srijeda, 14.03.2007.

Severina piše o Eni Begović

Ne mogu, a da ne spomenem današnje svekoliko iznenađenje, koje sam doživjela u trenutku kada sam kupivši jutarnji list, na naslovnici, vidjela fotografiju Severine, a ponad nje nasvov, Severina piše o Eni B.
To mi je svakako bilo vrijedno spomena, pa ću, stoga o tome, uz Sevine famozne citate, nadodati moje komentare. Pa, krenimo....
kaže Seve "Moral je u glavi, a ne u spolovilu", a ja se skromno pitam, kako spolovilo može biti moralno ili nemoralno, mislim, spolovilo, kao vagina i penis po meni ne mogu imati te atribute...ali, ako tako Seve kaže, ko sam ja da prigovaram...
Nadalje, Seve kaže: "Ljubomora ju je okruživala sa svih strana, što zbog ljepote, što zbog talenta. Tu pronalazim neku sličnost sa sobom"...A ja kažem, da se takvo biće, kao Seve ne može usporediti do ničemu sa Enom, Ena je uvijek bila prava dama, ona je ponos hrvatskog glumišta, dok je Severina obična pjevaljka, koja nije bila sposobna niti maturirati, a kamoli završiti dramsku akademiju.
Severina je pojam neukusa, pojam djevojke koja je sticala slavu na pogrešan način, i sa pogrešnim ljudima, predstavljajući se glumicom i uspoređujući se sa prekrasnom Enom Begović.
Kaže Seve:"Kad je hrvatsko pravosuđe legaliziralo krađu mojeg, u ovom slučaju bezazlenog filma, nitko se nije pitao zgraža li se nad tim moja rodbina, što misle moja majka i moja sestra, pa i djeca tog čovjeka, i svi smo mi obilježeni tim događajem."
A sad ono što me je uistinu oduševilo:"Taj film je pogledalo nemjerljivo više ljudi, nego što će pogledati predstavu "Gospoda Glembajevi"...mislim kako je ona time htjela dati do znnja, obraćajući se hrvatskom pučanstvu, kako je ona postigla tim filmom veću gledanost, nego je to napravio, sam Krleža sa svojim Glembajevima....
A, sad, osvrnut ću se na jedan podnaslov, naziva "Nekakav diplomsi rad"...
"Ena je svakako inspiracija, kazališna, kad umire pod đipom, što je istina, kao i što se meni dogodila istina. Ali, nas u Hrvatskoj uče da se bojimo istine, pa sam se ja tako bojala svoje. Ali Ena je također i komercijalna inspiracija, kad se, evo, o njoj piše i nekakav diplomski rad koji se reklamira po novinama"...to je Severina zasigurno mislila na Eninu sestru Miju, koja će koliko čujem objaviti knjigu o Eninom životu.
Seve, vrati se na narodnjake, i jeftinu glazbu, tamo ti je i mjesto! Ne vrijeđaj talente naših mladih glumaca, otimajući im potencijalne uloge! I, ne spominji Enino ime uzalud!

- 21:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Snovi plave boje...

Linkovi