snovi kroz kist umočen u plavu boju

nedjelja, 11.03.2007.

7h i 40 min

Dobro jutro, blogerice i blogeri!
Vjerujem da ste u svojim toplim krevetima i da ste u lijepom snovima. Ja u Krašiću imam jedan, za mene, potpuno novi bioritam..Idem na spavanje oko 22h, a budim se oko 6.Iako sam po prirodi velika spavalica i ljubiteljica noćnih provoda, ovaj novi tempo mi jako odgovara. Imam do 9h, na raspolaganju puna 3 sata za svoje gušte. Onda se budi moja polovica, pa čakulamo uz jutarnju kavicu.
Jučer smo bili u Karlovcu, ponestalo nam cigareta, pa smo kupili po švercu 4 šteke, pa smo mirni neko vrijeme...
Našla sam se sa prijateljicom u D-klubu, jako mi se svidio taj kafić, sve je u stilu motora, rock đir.
Jako mi je Karlovac lijep grad, da se mene pita, on bi bio centar sjeverne Hrvatske. Zašto? Jer ima 4 rijeke, jer bi mogao biti najljepši grd na svijetu; da se u njega ulože potrebna sredstva.
Bili smo ja i polovica u hotelu "Korana", popili kavicu. Nedaleko; nekih 500 m. od hotela "Korane" je potpuno urušen i devastiran hotel "Slap"...Izgleda potpuno otužno; a na takvoj je prekrasnoj lokaciju, uz samu rijeku da je prava šteta što ne radi....Nadam se da će u skoroj budućnosti spomenuti hotel biti obnovljen; i da ćemo ja i polovica tamo uživati u kavici i u pogledu na Koranu.
Želim vam ugodan dan, uz ukusni ručak u krugu vaših najbižih.
Pozdrav!:-)))))

- 07:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Snovi plave boje...

Linkovi