snovi kroz kist umočen u plavu boju

petak, 09.03.2007.

Jabadabaduuu

Dobro jutro, blogerice i blogeri!
Ja sam , začudo, uranila sa buđenjem. Sada ispijam kavu, pričam sa svojom polovicom ( ne svinjskom, ha, ha, ha )...i evo početka jednog lijepog dana. Odlazim 2 puta tjedno u Zagreb na Savi, imam susrete sa mentorom..To će mi biti honorarni posao. Rijeć je o firmi OVB, financijsko savjetovanje.
Mentor je mlad, zgodan, iako za moj ukus previše ušminkan...Prvih par susreta je bio simpa, a zadnja dva puta se ponio kao prasac, i čak me je vrijeđao da imam izraz lica kao djelatnik pogrebnog poduzeća.
Ja sam sigurna da sam bila jako dobra dok sam imala prezentaciju tvrtke, al on ima neodoljivu želju da me potkopa. Uopće mi nisu jasni takvi ljudi koji zapravo ne žele pomoći, već ti odmažu i time zagorčavaju život...
Sigurna sam da ste svi vi imali takve poslovne kolege, ili neke autoritete koji su vam znali soliti ranu, a da vi i sami niste znali zašto se to baš vama događa. Sigurni ste da ste dali sve od sebe, a ne samo da je izostalo priznanje za vaš trud, već vas se i popljuvalo.
Odlučila sam mu reći, ako mi opet spomene da imam grobarsku facu, lda je jedna grobarica iz Šibeniku ubila mentora svoga, pa neka onda procijeni koliko mu je pametno da se samnom sprda!
Znate li vi onu, narodnu mudrost : "Čuvaj se senjske bure i šibenske cure"!!
Pozdravljam vas, i želim vam lijep i ugodan dan!

- 08:55 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Snovi plave boje...

Linkovi