četvrtak, 27.09.2007.

Kud svi Turci, tu i mali Mujo

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket







Pet stvari koje volim

- voće, obožavam voće i to svo voće, jedem ga u ogromnim količinama. posebno ga volim jesti u krevetu, prije spavanje, i to recimo grejp pa mi cijela soba predivno miriši.

- učiti, uvijek kada trebam učiti negodujem, ali istina je da volim učiti. učim pomalo, ne mogu puno učiti u komadu. uzmem sve što trebam naučiti za ispiti počnem na vrijeme, volim učiti svojim tempom i kako mi paše. kad nešto naučim osjećam se odlično.

-pričati, obožavam pričati i koristiti se dugim rečenicama koje imaju pomalo čudne konstrukcije. uvijek pričam, a ako nema nikoga pričam sama sa sobom, u sebi ili naglas.

- pjevati u autu, to volim raditi još odmalena! obožavam pjevati sve i svašta, od stvari sa svojih cedea do stvari koje sviraju na radiju. jučer je bila tajči i nena stvar s neba padaju dvije zvjezdice, gustokosa, sjetih te se u trenu.

- provoditi nedjeljna jutra sa Prugastom Mačkom i Markom Olićem polivalentnim nogometašem kojega još nazivaju i osječki Dudu, ništa mi nema ljepšeg od ranojutarnjeg prebiranja po svim mogućim temama s dvama najboljim prijateljima.koji su uz to toliko elokventni i toliko duhoviti.


pet stvari koje ne znam, a voljela bih znati

-prešutjeti, ponekad bi mi bilo pametnije da neke stvari prešutim i zadržim za sebe. istina možda jest sama po sebi pozitivna stvar, ali upravo zbog toga istina najviše boli. ni meni nekada nije drago kada mi netko iskreno nešto saspe u lice, posebno kritiku, a na to zaboravim prečesto pa se poslije kajem.

- uviti si kosu kao što to radi frizerka, e to bih stvarno voljela znati, ali nikako mi ne ide tako kao njoj, pa bože moj nije žena đaba u tu školu išla.

- smotati frulu

-zbrajati, oduzimati, množiti i dijeliti, matematika mi nikada nije išla. kad dođem u tgovinu prvo ne znam sama sebi zbrojiti što kupujem pa da otprilike znam koliko sam potošila, a o plaćanju i kusuru da i ne govorim. trgovkinja me može zajebati kako hoće samo da skuži i gotova sam, zato uvijek plaćam karticom.

- konačno shvatiti što je to zaleđe, nije da me nešto pretjerano zanima, niti pratim nogomet, ali ubija me što to ne mogu skužiti pa ne mogu, nema šanse.


pet stvari koje me fasciniraju

- tehnička i znanstvena dostignuća, kako naprimjer rade telvizor, telefon, kompjuter...još me više fascinira kako je to nekome prvotno uopće palo na pamet. kako nečiji mob zna da ga baš ja zovem i kako ti valovi ne lutaju....ajme fascinantno.

- optimisti, fasciniraju me ljudi koji su iskreno optimistični i koje ne može ništa pokolebati, divim im se, svaka im čast.

- snalažljivost moje mačke, sigurna sam da je toliko pametna da zna i pričati, ali namjerno neće.

- povezanost i ljubav mojih roditelja, što se ljubavi i veza tiče ta je veza za mene ideal, divim joj se svaki dan.

- iskrenost djece, toliko su iskreni i mudri da se ponekad zapitam tko je dijete,a tko odrastao čovjek.


pet stvari koje ne volim

- agresivnot, u zadnje me vrijeme čak počinje plašiti koliko je ta pojava saživjela oko svih nas, fuj.

- dvoličnost, ne podnosim ju. mrzim ljude koji su dvolični, ili budi ono što jesi ili se makni što dalje od mene.

-masno mes, fuj gadi mi se.

- prazna obećanja, a ponajviše me živcira kada netko nešto obeća ili kaže da će napraviti, a već u tom trenu zna da laže, čemu uopće obećanje?

- licemjernost, mrzim licemjere, samo misle na to što će drugi misliti, potiru prave vrijednosti i svoje stvarne potrebe, zadovoljavaju druge,a zašto....nesreća to su drugi!



pet stvari kojih me sram

- sram me što sam u osmom razredu osnovne škole pronašla neke novce koje su moji roditelji štedili i malo pomalo uzimala sam te novce i vodila ekipu na picu, lunapark, sladoled...kad su starci trebali te novce pola ih nije bilo i bilo mi je toliko žao...užas toga me je najviše sram, jer nisu to zaslužili.

- sram me je biti gola na plaži, u svlačionicama...čak i u toplesu.

- sram me je govoriti prostote za vrijeme seksa. (ne broji se kad sam pijana)

- sram me je poljubiti u obraz nekoga do koga mi je stalo ili mu reći: Čuj ti si moj prijatelj-tata ili ti si moja priajeljica-mama- sestra i ja te volim...lakše mi je to reći kroz zajebanciju.

- sram me je prdnuti pred nekim (osim pred Prugastom Mačkom)


pet stvari koje želim

- želim prestati biti opterećena svojim kilogramima.

- postati majkom, jednog dana željala bih imati dijete jer mislim da je to prekrasno.

- posjetiti Australiju.

- završiti posdimplomski.

- svakom provedenom godinom svoga života biti bolja osoba!



meme prosljeđujem Prugastoj Mačci jer nema do malo introspekcije, a i svima koji žele preuzeti

- 21:36 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.