subota, 17.02.2007.

Naravno

Naravno da još uvijek nisam počela učiti. Uvijek sam učila u zadnji tren i toga ću se izgleda i sada držati.
Sutra dolazi godina svinje, da mi je znati što će to za mene značiti. Bit će to godina zlatne svinje i prema Kinezima, trebala bi donijeti puno sreće, nadam se.
Danas smo krečili u stanu i stavili smo pločice u kuhinji. Još samo čekamo da nam bude gotova kuhinja i ormar te da nam majstor u utorak stavi novi radijator i možemo se odseliti.Jedva čekam!
Naravno da ne učim kad mi je glava okupirana time kakav ćemo tepih staviti, gdje ćemo kupiti trsku za prozore, kad ćemo uvesti telefon.
Naravno da neću učiti ni večeras jer moram ići van, dolazi u naš dugački grad diđej čiju svirku volim, a koji nije bio sto godina!
Naravno da neću učiti ni sutra jer ću leći pred jutro pa se moram odmoriti, a onda idem u stan spremati i praviti društvo dragom koji će krečiti preostale zidove.
Naravno da neću učiti ni u ponedjeljak jer moram ići u poreznu.
Naravno da ću naći još sto gluposti samo da ne moram početi učiti.
Dala sam su rok da počnem 1.3. i toga se moram držati, naravno!

- 18:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.