|
AUDI MARKE: A4,A3,Q5,A6,A5,A8,R8 ,TT i još mnogi drugi modeli OPREMA: Serijska oprema: sportska sjedala Udobna, grijana sportska sjedala presvučena su kožom. Kod dinamičnije vožnje, svojim posebnim oblikom jamče izvrsnu bočnu potporu te vrhunsku udobnost pri sjedenju. Serijska oprema: RS višenamjensko sportsko kožno kolo upravljača RS višenamjensko 3-krako sportsko kožno kolo upravljača raspolaže ručicama, kojima možete vrlo brzo mijenjati stupnjeve prijenosa tiptronic-a. Preko ugrađenih tipki na upravljaču možete bez problema upravljati MMI-om, radiouređajem ili telefonom. MOTOR Prva generacija, model C4 (Tip 4A), se proizvodio od 1994. - 1997. godine. Model C4 se razvio od modela Audi 100. Izmjena modela se je temeljila na vanjskom uređenju tj. promjena svjetala (prednjih i stražnjih), pokazivača smjera, promjena prednje haube, blatobrana i oba odbojnika, lajsni na vratima i krovu (krom lajsne za neke modele). U unutrašnjosti nije bilo tako značajnih promjena (volan, zamjena anlognog brojača kilometara digitalnim te još neke sitnice). Osim novih 2.8 30v (193ks) i 2.5 tdi (140ks) motora, izbor je ostao jednak kao i kod modela 100 samo što je motor 2,3 ukinut na nekim tržištima i stoga su modeli A6 sa tim motorom u današnje vrijeme jako rijetki. Razlika između modela A6 i S6 nije jako velika, osim motora, a vidljiva je naročito po blatobranima (rubovi blatobrana na S6 su znatno više izbačeni prema van, tj. prošireni), prednjem braniku i znatno većim kočionim čeljustima i diskovima. Također modeli S6 imaju u unutrašnjosti bijelu boju pozadine pokazivača brzine i ostalih satova, za razliku od A6 koji ima crnu, a model S6 PLUS ima plavu. Najbrža marka audia je audi r8 koji može posegnuti i AUDI R8 SPYDER 5.2 FSI QUATTRO 5,2 V10 motor sa 525 KS sprinta do stotke za 4,1 s, do 200 km/h treba 12,7 s i juri 313 km/h |
|
Fiat Bravo i Fiat se mali obiteljski automobili proizvode Talijanski proizvođač automobila Fiat 1995 - 2001. Ime je oživio za 2007 s posve novim zamjena za Stilo, nova verzija će se koristiti samo Bravo ime i nije dostupan s tri vrata. Ranije Brava / Bravo modeli su dvije verzije učinkovito istog automobila, Bravo s troja vrata i Brava duže pet vrata hatchback. Ime Brava je korišten u SAD na ranije Fiat 131.
object width="500" height="405"> |
|
Tvrtku je osnovao 1909.g. Michio Suzuki i bavila se je izradom tkalačkih stanova za potrebe tada razvijene japanske industrije svile. Godine 1929., Michio Suzuki je izumio novi napredni tip tkalačkog stana koji je ubrzo postao vrlo popularan i glavni izvozni proizvod tvrtke. Prvih 30 godina tvrtka se je bavila isključivo usavršavanjem i proizvodnjom alata za tkanje. Usprkos uspjeha u proizvodnji tkalačkih stanova, Suzuki je shvatio da kako bi opstao mora povečati raznolikost proizvodnje. Odlučio se je za proizvodnju automobila, koji su u to vrijeme bila vrlo tražena roba. Projekt je započeo 1937.g. i već za dvije godine proizvedeno je nekoliko prototipova.
Početkom drugog svjetskog rata, japanska vlada je zabranila civilna vozila i što je onemogućilo daljnji razvoj tvrtke. Proizvodnja tkalačkih stanova je ponovno procvala nakon rata, kada je američka vlada počela izvoziti pamuk u Japan. To je trajalo do 1951.g. kada je došlo da sloma tržišta pamuka. To je primoralo Suzukija da se ponovno okrene proizvodnji vozila. Nakon rata postojala je velika potražnja za malim jeftinim prijevoznim sredstvima. Mnoge tvrtke počele su nuditi jednoklipne benziske motore koji pokretali bicikle. Prvi model Suzuki je proizveo 1952.g. Taj motocikal imao je jedinstvenu značajku koje je omogućavala vozaču da se kreće tako da okreće pedala uz pomoć motora ili da odvoji pedale i vozi se isključivo sa snagom motora. Taj patent financijski je osigurao daljnje istraživanje proizvodnje motocikala. Nakon uspjeha prvih motocikala, Suzuki je 1955.g. proizveo i prvi automobil: Suzuki Hayabusa (ili GSX1300R) je hiper sportski motocikal japanskog proizvođača Suzuki. Predstavljen je 1999.g. i do sada (2008.g.) je najbrži serijski motocikl na svijetu (najbrži motocikl na svijetu je Y2K). Ime Hayabusa na japanskom jeziku znači Crni sokol. Nakon prvog izdanja modela, tvrtka je poboljšala model za 2008.g. koji sada ima naziv samo Hayabusa (bez oznake GSX1300R koja je bila u nekim zemljama). Novi model za 2008.g. ima povećanu zapremninu motora sa 1290 ccm na 1340 ccm i povećanu snagu sa 151 KS, na 171 KS. Brzine koje postiže tvornički model Hayabuse prelaze 300 km/h (zbog povećanog broja nesreća i pritiska osiguravajućih kuća proizvođači sportski motocikala odlučili su prestati utrku u povećanju brzine modela i počeli su u modele ugrađivati razna ograničenja kako bi smanjili brzine modela). , |
| travanj, 2010 | > | |||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | |||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ||
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv