Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...show//or//hide...

users online



..supernowa..
..ima 17 godina
..ide u gimnaziju
..voli jesti špagete
..je plavuša
..nema neki posebni cilj u životu
..voli se tuširati pod jako vrućom vodom
..obožava igrat nogomet
..jako dugo spava
..obožava Backstreet Boyse
..ne gleda TV
..mrzi čitati knjige
..piše pjesme
..je jako osjećajna
..iako je ponekad hladna
..luduje za plavokosim dečkima
..ne zna plesat ni pjevat
..obožava matišu
..je napisala posljednju natuknicu samo zato što profa iz matiše čita njen blog
..ne može se nikako odlučiti između Dinama i Hajduka
..voli uveličavat stvari
..bolje se razumije s dečkima nego s curama
..MRZI PERFEKCIONIZAM (recimo kad te netko u 10 ujutro probudi, a u 5 sam zaspala da me pita kakve rezance hoću..)


Dajana Penezić - Adrenalin

Zbog adrenalina drugi dok me dira
spustila me ne bi ni saka bensendina.
Zbog adrenalina u krvi litar vina
pa reci da sam kriva..

Nedelja je prosla u glavi mi jos tvoje reci
nisi dobrodosla,zar se tako ljubav leci?
ne igraj se sa mnom
nemam ja strpljenja
zena kad poludi tada sve se menja..

Grad me nocas zove da prođu bar deset ura
osecam se bolje kad se blago zateturam
pijana zbog tebe ova dusa mala
bice glavna tema sutrasnjeg skandala..

Zbog adrenalina drugi dok me dira
spustila me ne bi ni saka bensendina.
Zbog adrenalina u krvi litar vina
pa reci da sam kriva..

Vrela atmosfera ludi ritam sad me nosi
ovaj govor tela sa razumom se mojim kosi
briga me za razum bicu kao druge
vesela i mlada dosta mi je tuge..

Zbog adrenalina drugi dok me dira
spustila me ne bi ni saka bensendina.
Zbog adrenalina u krvi litar vina
pa reci da sam kriva..

Branislav Mojičević - Stara ljubav

Stara ljubav, jos je volim
jos je volim kao pre
stara ljubav, kako boli
kad druge usne ljube me

Zaljubio sam se
u staru ljubav kao pre
opet bih da volim
i da ljubim usne te

Sve mi je vec dosadno
ja i moja tuga
ali sve sto nocas zelim
da u nekom imam druga

Oko mene sve su oci
sto me nezno gledaju
zele poljubac na kratko
al' ga usne ne daju

Probali bi kao da smo
jedno drugom sudjeni
al' ne vredi, bice kasno
ona zivi u meni


Stara ljubav, jos je volim
jos je volim kao pre
stara ljubav, kako boli
kad druge ruke grle me

Stara ljubav, jos je volim
jos je volim kao pre
stara ljubav, kako boli
kad druge usne ljube me

Zaljubio sam se
u staru ljubav kao pre
jer prolazno je sve
al' samo ona ostaje

Nocas dajte mi da pijem
kao sveca izgorim
dok mi tuga drustvo pravi
sebe cu da prevarim

Stara ljubav, jos je volim
jos je volim kao pre
stara ljubav, kako boli
kad druge usne ljube me

[subota][20.10.2007.]

...novi dan...novi zivot...novi post...novi blog...

ne znam kaj da vam pisem...imam novi post na starom blog...andza.blog.hr
zasad je ovo sve!



[ ...ponovo, ponovo.. [6] ][..pred tobom grešna stojim.. ][# ]


<< Arhiva >>