Žene su tajna,a tajnu treba čuvati :)

Što je danas lijepi sunčan dan :D

Ponekad se pitam jesam li učinila dobru stvar što sam odabrala opću gimanziju kao srednju školu. Ovo mi je prva godina i teže je nego što sam mislila,ali imam ciljeve u životu za koje mi je potrebno mnogo truda i znanja i zato sama sebi kažem: glavu gore i vjeruj da ti to možeš. wink



Danas sam hodajući prema autobusu kojim idem u školu,promatrala bijele,nježne oblake koji su polako otkrivali plavo svijetlucavo nebo. Gledala sam u sunce koje me grijalo svojim trepetiljkama. Na trenutak sam odlutala u svoje misli i odbacila glas mlađeg brata koji je govorio o djevojčici koja mu se sviđa. Razmišljala sam koliko je sve oko mene očaravajuće. Sasvim male sitnice koje inače ne zamijećujemo su nešto predivno,neopisivo. Često kada imam loš dan pitam se zašto baš ja,zašto baš meni nikada ništa nije kako treba biti... Kada bi mi bar tada neko šapnuo da pogledam bolje oko sebe. Ustvari nikad nije toliko loše kako mislimo,naravno da može biti bolje,ali i lošije. Kaže jedan citat: " Ne vjeruj svemu što misliš." Istina.



Jučer me u gradu zaustavila jedna starija gospođa,znala sam je viđati i prije ali nikad nisam obraćala veliku pozornost na nju. Nazvala ma ljepoticom,rekla je da me već neko vrijeme gleda i da zračim posebnom pozitivnom enrgijom,zahvalila mi je jer joj je moj osmijeh nekoliko puta uljepšao dan. Nisam znala što da joj kažem,njezine su mi i riječi neprocjenjiv dar,zahvalila sam joj i nastavila hodati. Jeli to zaista tako? Jednim osmijeh koji čak i nije bio namjenjen njoj ja sam joj popravila dan? Nemogu vam opisati svoju sreću. Učiniti drugoga sretnim,mora da je to najveća sreća. Budite ljubazni i nasmijte se svakom koga sretnete. Možda je toj osobi vaš osmijeh potrebniji više nego što mislite

.

Toliko od mene za danas.... glavu gore i osmijeh na lice jer ovaj život čine sitnice :)

13.03.2014. u 16:51 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi