< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Malo slika...

Jedna kul s kolodvora
QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Neka luda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja i Marijana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Nina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Tihana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

A koliko vas je od 16.12. bilo...

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters




srijeda, 21.02.2007.

Jeben dan

Da sam znala uopće ne bi izašla iz sobe...prvo,ošle u školu.Nulti i prvi preživjele. I onda skontamo da više ne možemo i otišle u Figaro. Bile tamo,naravno govorim o sebi i Tihani,i oko 4 došle kod nje na ručak. Malo zujale po gradu i ajd otišle u McDonalds,izađemo i sjednemo na klupu zapalit. naiđe neki ribar sa svojim džukelom,i ajd mazim ja to govno od psa i tak...kad me ugrize odjednom,misla sam da će mi odgrist jebenu ruku!! Ne sjećam se uopće jel boljelo samo znam da sam mogla il plakat il se smijat-pa sam se počela kreveljit dok su mi prsti krvarili...buahaha...al Tihana se usrala.A dobro i ja sam. I odem oprat ruke i lik me odvede u ljekarnu i tak sranja,tamo iza imaju ambulantu i sestra mi to očistila,cijelo vrijeme sam ju gnjavila...a jadna žena...al bila sam joj "smiješna mišica". I liku bilo žao i sve al ne da pare.Da ne bi,ne daj bože,kupile pljuge. I odvede nas u Konzum i kupio nam slatkiša i cole i sranja i nessice za 100 kn. Pouka za njega: Nemoj dopustit psa da grize ovak slatke mišice jer ćeš ostat bez para!
I to još nije sve,natjerali me u domu da idem na hitnu. Aj dobro,mislim,cijepit će me protiv tetanusa i ništ,kad oni počeli srat o bjesnoći i cijepljenju u trbuh,de kog ti zajebavaš?! I ja rekla,dobro,idem,al ako spomenu trbuh,pobjeći ću. I tak je i bilo. Ma zajebavam se,dobila u rame protiv tetanusa i tak... Pita me doktor:
-jesi pripremila trbuh?
- nisam!
-dobro..jesi alergična na koji lijek?
-da,na onaj u trbuh.
-a na ostale?
-ne.
I onda mi je zabio iglu u ruku,i gotovo.
I sad sam sva u kurcu jer sam gladna a ne jede mi se,i vruće mi je...i boli me lijeva ruka,i zamotani su mi prsti... Ne mogu dovršit rad sutra...
A jebiga,i još mi stara kaže da neće opravdat ono od prošlog tjedna,nek se snađem. I počela srat za sto drugih stvari pa mi je dopizdila i ja prekinula.Kraj.
Ne,ne boli me ruka.I ne,ne namjeravam skinut zavoj jer bi onda morala pisat.Hvala na pitanju,bolje sam.



| - 23:10 - ...looking for.... (5) | the lost chord... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.