Unutar zidina Hogwartsa

07.02.2006., utorak


6.3
Svaki dan pusu vjetrovi,hladno je,ali nasrecu,nema kise.
Harry i ja jos uvijek ne pricamo,ne kuzim zasto je takav.Pa rekla sam mu,a Ron i Hermiona su takoder saznali,njima sam isto rekla.Njihove reakcije su bile ocekivane,Hermiona je ostala normalna,a Ron se zbunio. Ali nisu reagirali kao Harry. Pricala sam s djedom i rekao je da ce on porazgovarati s Harryem.
U skoli je sve normalno, sredinom mjeseca idemo u Hogsmeade, ne mogu docekati. Danas sam isla sa Emmom i Seamusom na Carobne napitke,a ispred nas su isli Ron,Hermiona i Harry. Pred ucionicom su stajali Draco,Crabbe,Goyle,naravno i Pansy,Wendy i Michelle. Svi su se smijali,a onda su bacili casopis Hermioni. Nisam imala blage veze o cemu se radi,ali je Emma skuzila da je to Vjesticji tjednik.Maya i J.J. su dotrcale do nas i pitale nas o cemu se radi, no mi nismo imali blage veze.Usli smo u ucionicu,a Draco je sjeo s Pansy. Pogledala sam Lavender i Parvati koje su se takoder zacudile. Poceli smo s nastavom. Svi su Slytherini napeto buljili u Hermionu i Harrya,a ona je nesto listala pod klupom. Odjednom je mahnula rukom i nastavila vaditi stvari. Okrenula sam se naprijed i pocela raditi,kad je odjednom Snape rekao: "Iako ne sumnjam da imate fascinantan drustveni zivot,gospodice Granger,moram Vas zamoliti da o njemu ne raspravljate na mom satu.Deset bodova manje za Gryffindore."A onda je skuzio casopis i poceo citati naglas. Rita Skeeter je napisala članak pod nazivom "Slomljeno srce Harrya Pottera".Harry je bjesnio,a Slytherini su se smijali.Zatim ih je premjestio; Ron je ostao na mjestu i kod njega je dosao Draco,a Hermiona je otisla kod Pansy.Harrya je premjestio u klupu bas ispred njegova stola.Na svu srecu,nedugo poslije je zvonilo.Izasla sam iz ucionice sa Larom,Mary i Mayom.Draco je izasao s Pansy. Nije me ni primjetio.Odjednom je do mene dosla Hannah i upitala me da li smo prekinuli.Naravno,rekla sam da nismo.Ali ipak,ne znam.Danas ce nam biti 6 mjeseci,u pola 12 navecer.Ne mogu vjerovati,brzo je proslo.Vec sam 6 mjeseci u Hogwartsu...
Krenuli smo na rucak i rekla sam usput Lari da cu sve srediti danas s Dracom.Prije nego sto je odgovorila,pridruzio nam se Ron. Vec smo jeli,a u dvoranu su dosli Draco i Pansy. Ja sam ustala i krenula prema njima i odvukla Draca iz dvorane.

Ja: Sto to mutis s Pansy?
Draco: Sto bih mutio?
Ja: Pa svaki odmor si s njom,sjedis s njom..Ja kao da sam nevidljiva.
Draco: Ljubomorna si?
Ja: Draco,sta ti je?
Draco: Summer,ohladi.
Ja: Molim?
Draco: Gle,Pansy je ljubav mog zivota.Ne mogu bez nje.
Ja: Molim?
Draco: Volim ju.Volim Pansyin glas koji je poput slavuja,volim njenu andeosku pojavu...
Ja: Draco,nama je sutra 6 mjeseci.Jos do jucer si meni sve to govorio.
Draco: Pansy je ljubav mog zivota.Ne mogu bez nje...
Ja: Ti ides samnom kod Madame Pomfrey.
Draco: Vodis me k Pansy?
Ja: Da,vodim te k Pansy.


I tako smo krenuli,sada sam bila sigurna da je Pansy napravila neki ljubavni napitak.
Ne mogu vjerovati.Kako je ta cura odvratna i odurna.Cijelim putem mi je pricao o Pansy..Pansy ovo,Pansy ono,tj.Pansy je savrsena.
Napokon smo dosli kod Madame i moje sumnje su bile potvrdene,Draco je zaista popio ljubavni
napitak.Srecom,Madame mu je ubrzo dala protulijek,ali on je morao ostati u bolnici par sati.Ostala sam s njim sve do pola 11 kada ga je Madame pustila.
Sve sam mu rekla i on je rekao da je Pansy gadura. U pola 12 smo dosli bas ispred sobe potrebe i shvatili da smo zajedno tocno 6 mjeseci..Pao je poljubac,pa jos jedan,pa jos jedan..
- 09:38 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>