Unutar zidina Hogwartsa

06.02.2006., ponedjeljak


25.2
Pricala sam danas sa Harryem o dogadajima na 2.godini. Ispricao mi je sve o bazilisku,odaji tajni i dnevniku Toma Marvola Riddle-a. Cula sam sve o tome kako je napao Ginny i ostale ucenike koji su bili okamenjeni..Rekao mi je kako ga je razredbeni klobuk htio staviti u Slytherine,ali ipak je otisao u Gryffindore..Znala sam da je pravi trenutak da Harry-u to kazem. Ne volim ljudima pricati kako sam u rodu s Voldemortom,ali dosta ljudi to zna,mislim stariji carobnjaci znaju..
Nas dvoje smo se setali oko jezera i pricali, a onda sam odjednom rekla:

Ja: Harry,moram ti nesto reci.
Harry: Meni? Sto to?
Ja: Ma nesto o meni..
Harry: Pa dobro, pricaj..
Ja: Gle, vi svi znate da je moj djed Albus Dumbledore,jedan od najvecih carobnjaka ikada...
Harry: Sorry sto upadam,ali najveci je..
Ja: Pa da..No,to je samo jedan dio moje obitelji. Imam i drugu stranu,majcinu.Vidis,po ocu sam unuka Dumbledora, podrijetlom sam Gryffindorka. No,po majci sam...
Harry: Po majci si...
Ja: Pa, po majci sam.. po majci pripadam Slytherinovoj lozi.
Harry: Cekaj..Slytherinima? Pa to znaci...
Ja: Da sam u rodu s Voldemortom..
Harry: Kako?
Ja: Pa, moja prabaka s mamine strane i Voldemortov djed su brat i sestra.
Harry: Ne mogu vjerovati...Zasto ti to meni govoris?
Ja: Pa htjela sam da znas. Gledaj, ja Voldemorta nisam nikada upoznala. On zna za mene,znam i ja za njega. Jedino sto Voldemort i ja dijelimo je da oboje znamo govoriti parselskim,oboje imamo smaragdno-zelene oci i imamo istu krv..
Harry: Pa da,imate istu krv.
Ja: Da,ali to nas ne spaja.
Harry: Krv nije voda.
Ja: Cekaj,ti mislis da cu ja postati kao Voldemort?
Harry: Pa ne znam. Imam osjecaj kao da si ti ponosna na svoje podrijetlo.
Ja: Pa jesam. Ti ne bi bio ponosan da su ti Slytherin i Gryffindor preci?
Harry: Bio bih,ali Slytherin je mrzio bezjake,on je volio samo cistokrvne carobnjake,volio je crnu magiju.A Voldemort je jako ponosan na svoje podrijetlo.Vidio sam to u odaji tajni..
Ja: Pa Harry, ja nisam kao on. Inace bih upala u Slytherine.
Harry: Pa zasto nisi?
Ja: Pa zato sto sam izabrala Gryffindore. Odmalena sam htjela biti Gryffindorka,iako se ponosim time sto sam Slytherinka podrijetlom. Gle..
Harry: Summer.. Ne mozes se ponositi svojim podrijetlom. Slytherinka si!
Ja: Jesam,da jesam. I ponosna sam na to. Slytherini su odvazni,snalazljivi,lukavi,pametni i ponosni. Ja sam ponosna na to. Ali ponosna sam i na Gryffindore..
Harry: Ali ipak biras Slytherine..
Ja: Ne..
Harry: Pa s Malfoyem si.
Ja: Kakve to..
Harry: Izabrala si Slytherine..Gotovo je. Ne kuzim kako Dumbledore moze biti ponosan na tebe...
Ja: Ne mogu vjerovati, Harry, da to govoris...
Harry: Pa cujes me...


I onda je otisao...Nisam znala sto da napravim..Vratila sam se u sobu i evo me, pisem...Ne mogu vjerovati kako je sebican. Pa zasto djed ne bi bio ponosan na mene?
Pa moje podrijetlo je dobro,a to sto mi je Voldemort u rodu...a sto da radim? Pa nisam rekla da sam na to ponosna. Ne mogu vjerovati kako Harry mrzi Slytherine. Mislim da je totalno ljut na mene...bolje da mu nisam rekla...
- 13:50 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>