Unutar zidina Hogwartsa

28.01.2006., subota


6.2.
Evo,ponedjeljak je vec..Nisam se totalno dugo javljala.Istina je da nisam imala vremena,strebala sam kao luda,svadala sam se i mirila s Dracom,uzaludno smo pokusavali nagovoriti Harry-a da pocne raditi na 2.tromagijskom zadatku...Ma,najbolje bi bilo da vam sve ispricam.
Mislim da bi bilo najbolje da pocnem sa Dracom.
Draco i ja smo prekinuli 18.1. Jednostavno smo se posvadali zbog Pansy.Oni dvoje su u 3.razredu bili zajedno.Prekinuli su prije praznika,a na ove godine na 4.godini,Draco je samnom.
Mi smo se posvadali jer sam mu ja rekla da on jos uvijek nesto osjeca prema Pansy,a on je rekao da mene to previse pogada i da to vise nije bitno.Ja sam mu rekla da je gotovo s nama. I to je bilo to.
U ta dva tjedna Pansy se potrudila da osvoji Draca,napisala mu je i pismo,ali on joj je rekao da koliko god se trudio da pronade nesto sto ga privlaci na njoj,ne moze. Ja sam u ta dva tjedna bila uzasno tuzna,Harry i Hermiona su se zabrinuli kao nikada.Ja se jednostavno nisam ni smijala ni nista,shvatila sam da ga volim,jako.Oliver me nasmijavao,braca Weasley takoder,ali nista.Nista me nije uspjelo nasmijati.Ne znam kako da opisem tu situaciju...Svaki dan se budis sa strepnjom da ce biti zajedno,da ste gotovi zauvijek..svaki put kad ih vidis da pricaju,ne znas sto se dogada,ali znas da ne zelis da budu zajedno.Strah te je,jako te je strah.I ako se cak i smijes,cim ih vidis...sve prestaje.Smiris se i budes ozbiljan..Ma,komplicirano.Nikad vise ne bih htjela to prolaziti..Ali na svu srecu,sve se smirilo.Prije dva dana sam dosla do njega i rekla sam mu da ga volim,da ne mogu bez njega...On me je samo poljubio..
Bila sam najsretnija osoba na svijetu.
Harry-u jos nisam nista rekla u vezi Voldemorta.Ne mogu..Kako me je sve ovo pogodilo s Dracom,ne znam ni kako bih uopce mogla pogledati Harry-a u oci i reci mu da mi je Voldemort u rodu..Ma nema sanse!!! A mozda,mozda ipak...Mozda bih mu mogla reci,ali stvarno ne znam.Shvatila sam da jos nisam dobila Alainovo pismo,a proslo je vec skoro 2 mjeseca.Sad se polako vec i brinem,Nathalie se isto ne javlja..
Djed me je razveselio u subotu,otisli smo do Londona i hodali smo po Hyde Park-u..Sjeli smo na klupu i gledali bezjake kako prolaze i pricali...Ja ne znam sto bih bez njega..Ponekad razmisljam sto bi bilo da nema djeda i da moram biti s Voldemortom...zamislite da se on brine za mene..
Tko zna kakva bih bila?

- 11:11 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>