Unutar zidina Hogwartsa

15.01.2006., nedjelja


12.1.
Emma je jos uvijek u bolnici,nisam bila kod nje.Svi mi prigovaraju zbog toga,ali to je moja odluka.Joanne i Mary su mi jucer prigovorile da sam preponosna,da ne smijem biti takva.Skoro sam im odbrusila: Sto hocete,Voldemort mi je u rodu,a pogledajte njega.On je takoder preponosan.
Sva sreca,suzdrzala sam se.Osobno mislim da nemam nikakve slicnosti s njim,osim ponosa.Svi Slytherini su ponosni.Pa tako i ja,ali srecom i Gryffindorka sam.
Pisala sam zadacu iz Skrbi o magicnim stvorenjima.Tocnije,o krilatim konjima.I odjednom mi je sletila neka nepoznata sova,a s njom i pismo s jos manje poznatim rukopisom.Bilo je za mene od Olivera.Oliver?!?!? Nisam mogla vjerovati.Oliver?!? No,odusevljenje mi se naglo smanjilo kad me je pitao za Joanne.Joanne?!?!Pa to si mogao pitati Mary,konju glupi.Konju glupi? Cekaj,zasto je meni u biti stalo do toga da se on raspituje kod mene za Joanne? Ma napisat cu mu odgovor.

Olivere,pa Joanne je fora cura.Cetvrti razred je kao i ja.Voli metloboj,nema decka.Ako te to zanima. ;)
Pozdrav,Summer


Hm,zbunjena sam.Sjedila sam tako zadubljena u svoje misli kad se odjednom Neville spotaknuo,a zatim pretvorio u kanarinca,a ubrzo u Nevilla.Opet je pojeo Fredove i Georgeove kremsnite.Lara je dosla i sjela do mene.Pricala mi je o Ronu,kako joj je super s njim,ali misli da to smeta Hermioni i te stvari.Otisla sam se prosetati po skoli i naisla sam na Draca sa Shaneom.Nest su pricali,a kad su mene primjetili odmah su se pozdravili pa je Draco dosao k meni.Otisli smo do astronomskog tornja pa smo se tamo zabavljali.Ljubili smo se,zezali...Kad smo se vracali,spazili smo Georga i Diadru.Oni se ne mogu odljepiti jedno od drugoga.Stalno se navlace,natezu..Uzasno su smijesni.Sreli smo Christiana i Michelle,pricali smo s njima.A onda...onda je dosao Oliver.

- 11:25 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>