Unutar zidina Hogwartsa

13.01.2006., petak


26.12.
Probudila sam se rano ujutro,oko pola devet.Zacudujuce,ipak su praznici.Ustala sam se i namjeravala reci curama da ne idem na bal,stala sam pred ogledalo i pocela vjezbati govor,bas mi i nije islo.Bojala sam se njihove reakcije,a i svi ovi prosli dani nisu bili bas najbolji za mene.Mislim,cure su super,decki su super,Draco je predobar,ali proslost me proganja.Gledala sam se u ogledalu,promatrala svoje lice.Pogledala sam Emmu i Mayu,obje su cvrsto spavale.Vjerovatno su sanjale Jake-a i Draca.Emma je s Jakeom,napokon.Uzivale su u spavanju.Obukla sam se s namjerom da odem do djeda.Sisla sam u drustvenu prostoriju,a tamo je bila samo Syrin.Otkacena je ona zena,pisala je pismo,barem mi se tako ucinilo.Nije me primjetila.Izasla sam u hodnik i krenula prema djedu.Putem sam razmisljala kako reci Dracu da ne idem na bal.Nemam ni haljinu,ali nije u tome stvar.Jednostavno ne mogu,nisam raspolozena.Znam da cu ih sve razocarati,ali htjela bih da me barem malo pokusaju shvatiti.Usla sam k djedu u ured,a on je vec sjedio tamo i citao neku knjigu.Pozdravio me i tu je zapoceo nas razgovor..

Djed: Summer,pa sto te dovodi tako rano k meni?
Ja:(prilazim mu i sjedam u krilo): Djede,ne mogu vise.Strah me....
Djed (zagrli me): O Summie,sto je bilo?
Ja: Voldemort.
Djed: Opet te muci?
Ja: Pa djede,on mi je ipak rodjak.Meni je to nestvarno.Nosim i Gryffindorovu,a i Slytherinovu krv u sebi.Ponekad se osjecam kao cudakinja.Ja to ne mogu.A njihovih tijela nema,pa...
Djed: Voldemort je daleko,Summer.On je u takvom obliku da ih nije mogao ubiti.
Ja: Ali,djede.On je to napravio! Znam.Osjecam to.
Djed: Summer,smiri se.Ponosi se svojom krvi,plemenita je to krv.Jaca si od Voldemorta,ti znas voljeti,on to ne zna.
Ja: Ne mogu se smiriti.Drago mi je sto sam po tati i tebi podrijetlom Gryffinodorove krvi, a po mami imam Slytherinove.Nije to lose,drago mi je.Pa ipak su oboje osnovali Hogwarts.I sam znas da sam skoro upala u Slytherine..Ja ne zelim biti zlocesta i losa.
Djed: Oh,Summer.Nisi ti to.Nisu svi Slytherini takvi,davno sam imao jednu ucenicu Sarlene.Ona je bila Slytherinka,ali ipak se je razlikovala od svih njih.
Ja: Pa da,ali ja sam jedini zivi rod lorda Voldemorta.On je ipak najveci crni mag ikada.
Djed: Ali si moja unuka.
Ja: Jesam...
Djed: Summer,ponavljam ti jos jednom.Ti znas voljeti,Voldemort to ne zna.Razlika.A sad idi na dorucak,a onda se spremi za bal.Zelim vidjeti osmijeh na tvome licu,siguran sam da gospodin Malfoy jedva ceka da te vidi.
Ja: Pa da...ali ovaj,ne namjeravam ici na bal.Nemam ni haljinu,a i...ne zelim zbog mame i tate.Pa njihova tijela jos uvijek nisu pronadena.
Djed: Summer,rekao sam ti da to znaci da su mozda i zivi jos uvijek.Nada umire zadnja.A sto se tice haljine...nema veze.Samo idi na dorucak sada.( poljubi me u obraz)
Ja: Hocu,nadati cu se. (odlazim)


Izasla sam van iz ureda,a hodnici su bili puni ljudi.Pogledala sam na sat,vec je bio jedan sat popodne.Pozurila sam na rucak,a tamo sam naisla na Harrya.Pricali smo o balu,a i o Voldemortu.Harry ga mrzi,svi ga mrze.100% bi i mene mrzili da im kazem da sam mu u rodu.Zato moram sutiti,nitko ne smije saznati,nikada.Otisli smo se prosetati do staklenika,a onda smo se vratili u drustvenu prostoriju.Bila je puna,svi su se spremali za bal.Koji je pocinjao tek u osam. A sad je 3.Otisla sam s Ronom,Harryem,Fredom,Georgeom i Emmom van se grudati.Grudali smo se oko 6,a onda smo otisli unutra,tj.samo Emma i ja.Oni su ostali.Isla sam joj pomoci da se spremi.Ja nisam namjeravala ici,makar mi je djed rekao da idem.Maya je imala prelijepu plavu haljinu,predivno joj je stajala.Kad sam ih ovako gledala,i sama sam pozeljela otici na bal.No nazalost to je bilo nemoguce.Odlucila sam leci na krevet i spavati.Polako sam pomaknula zastor,a ono..crveni paket omotan zlatnom vrpcom i s velikom zlatnom masnom na vrhu.Cure nisu ni skuzile,obadvije su se sminkale.Polako sam ga odmotala i imala sam sto vidjeti,prelijepa crvena haljina,a pokraj nje bio je i zlatni prsten sa prelijepim smaragdom.Uz to je bila poruka: Summer,ponosi se svojim podrijetlom.Djed Cure su vec izasle,a ja sam se brzo spremila.Moram priznati,stajala mi je savrseno,a prsten je bio jos ljepsi na mojoj ruci.Vec je bilo 7:50. U drustvenoj prostoriji nije bilo vise nikoga.Na brzinu sam jos upitala Debelu damu kako izgledam,rekla mi je savrseno.Peeves je fuckao za mnom po hodnicima.Dosla sam do predvorja i ugledala Draca kako nestrpljivo ceka.Kasnila sam vec 5 minuta.Spustila sam se glavnim stepenicama i onda me je ugledao.Doslovno su mu se usta spustila do poda,bio je iznenaden.Rekao mi je da predobro izgledam.Usli smo zadnji,djed mi je mahnuo,a ja sam mu poklonila najveci osmijeh dosada.Plesala sam kao nikada,super mi je bilo.Maya i Harry su super izgledali zajedno,Emma se rasplesala s Jakeom,Hermiona i Viktor su plesali kao navijeni.Fred je plesao s Angelinom,a George i Diadra su opet nestali.Ron i Lara su sjedili i pricali kao nikada u zivotu,a onda su cak i oni izasli na plesni podij.Lavender i Parvati su sa svojim komadima otisle van.Prekrasno nam je bilo.Harry mi se u jednom trenu tako nasmijesio,prelijepo.Naravno,uzvratila sam mu osmijeh,ali sam pomislila: Da znas tko sam,ne bi me ni pogledao.
- 19:58 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>