Unutar zidina Hogwartsa

13.01.2006., petak


15.12
12.12. Emma je proslavila 14.rodjendan napokon.Dobila je mnostvo darova,a ja sam joj poklonila jedan veliki buket.I da,mislim da je dobila najljepsi dar koji je mogla pozeljeti; Jake Flawless ju je pozvao na ples.JAKE FLAWLESS!!!!!!!!!Komad i pol.Nagovorila sam Draca,Crabbe-a i Goylea da joj otpjevaju "Happy birthday".Nije im se dalo,ali ipak su to zbog mene napravili.Emma je dobila i prekrasnu crnu haljinu za bozicni bal,savrsena joj je.Predivno izgleda u njoj.Ja jos uvijek nemam haljinu ni nista.Razmisljala sam da ju sama kreiram jer inace volim crtati,jako.A mozda djed i ja skoknemo do Londona ili Pariza.Iskreno,ne da mi se bas ni ici na bal.No,moram.Idem s Dracom,a Harry je pozvao Mayu.Valjda ce nam biti lijepo,ne da mi se bas razmisljati o tome.Moram s nekim razgovarati,moram pronaci Harrya ili Hermionu,ne mogu vise ovako.Moram nekome reci.
- 12:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>