Unutar zidina Hogwartsa

13.01.2006., petak


8.12
Danas se odrzao prvi zadatak tromagijskog turnira.Ron i Harry jos uvijek ne pricaju,nazalost.Harry je otisao rano ujutro.Ja sam cekala Lavender,svi ostali su takoder otisli.Lavender se napokon spremila i mi smo potrcale za ostalima.Sustigle smo Emmu i Mayu,a onda sam se ja nakratko odvojila od njih i jedan dio puta sam isla s Dracom.Na tribinama sam sjela pokraj Hermione i Rona,svi smo cavrljali,kad smo odjednom primjetili zmaja,tocnije doveli su zmajicu.A onda je izasao Cedric.Gosp.Bagman,koji je bio komentator,otkrio nam je da moraju zmajici uzeti zlatno jaje.Cedric je pretvorio kamen u psa pa je zmajica trcala za psom,ali se na pola puta predomislila i opet pocela trcati za Cedricom,ali on je uzeo jaje i prosao prvi zadatak.Pogledala sam Emmu tad i primjetila da ju to bas i nije zanimalo,stalno je brbljala sa Seamusom.Tada je izasla Fleur,ona je takoder uspjela doci do zlatnog jajeta.A onda je nastupio Viktor,imao je oke pristup,takoder je prosao.Zadnji je bio Harry.S pomocu svoje vatrene munje takoder je dosao do zlatnog jajeta.Svi su prosli,a Harry je dijelio prvo mjesto s Viktorom.Kakvo je to slavlje bilo u Gryffindorima,ludnica.Ah da,Harry i Ron su se pomirili.Lara i Ron se vole,to se vidi..stalno su zajedno.Kasnije sam se isla naci s Dracom i tako.Ma nista posebno,uglavnom sve se svelo danas na prvi zadatak.Harry mi je rekao da drugi zadatak ima veze sa jajetom.Navecer,poslije vecere,sam isla kod djeda.Djed i ja uvijek imamo nase male razgovore o kojima nikome ne govorim,nikome.Pricali smo o svemu,a odjednom mi rekao je da tijela jos uvijek nisu pronadena.
- 09:29 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>