Unutar zidina Hogwartsa

12.01.2006., četvrtak


15.11.
Bozicni ples je 25.12.a vec se svi pripremaju uzurbano za to,pa imaju jos vremena.Ja ne znam s kim cu ici,Draco i ja bas ne funkcioniramo posljednjih dana.Samo se svadamo,imam osjecaj kao da cemo prekinuti,ne znam.Necu razmisljati o tome.A ne znam kako,ali cuo je da mene i Harrya zovu Potter i Dumbledorova,sad misli da ga varam s Harryem iza leda.To sam rekla samo Lavender.Necu misliti na to,necu,necu i necu.Pokusala sam napisati Alainu pismo i uspjela sam.Prvo mi je pomagala Emma,ali je ona odustala.Ne krivim ju,ipak u posljednje vrijeme nije sva svoja.Nakon prekida s Cedricom (on je s Cho,a to opet smeta Harrya,ali u posljednje vrijeme sve manje),zacarala je one Dracove znacke u: Svi za Harrya,Cedric smrdi.Povrijedena je,pa i ja bih bila.No sto da kazem,ne mogu nista.Cini se da Cedric vise ne osjeca nista prema Emmi,sretan je s Cho.Primjetila sam takoder da se Emma pocela druziti s Seamusom sve vise,on je meni prezabavan.Tako mi je slatko zabavan.Eh da,moja sova.Zove se Azra i prelijepe je snijezne boje,bas kao i Harryeva Hedviga.Lijepa je i zabavna,Parvati je rekla da je jako umiljata.Ron i Harry ne pricaju,nikako.Ali Ron prica s Larom,a Harry..pa samnom.. :)
Upoznala sam Hermionu i Viktora,dobro se slazu.Setala sam se danas s Harryem po Hogwartsu i isli smo do Hagrida,a Draco se bas vracao odnekud s Pansy.Samo smo se pogledali,nisam znala sto da mu kazem.Ne znam ni da li me je prevario ni nista,ja njega nisam.Ne bih nikada mogla.

Pismo Alainu

Alain,

Nisam znala sto da ti napisem,nisam znala sto reci.Razocarao si me,ali to je tvoja odluka.Mislim,ne moras mi vjerovati,volim te.Jako te jako volim i uvijek cu.Ja to znam.Uvijek ces imati veliko mjesto u mom srcu.Alaine,bilo bi mi jako drago kad bi dosao tu za Bozic.Zeljela bih te vidjeti.

Summie


Ovaj zadnji dio ni sama ne znam zasto sam napisala.Nedostaje mi,ocito je.
- 20:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>