Unutar zidina Hogwartsa

12.01.2006., četvrtak


12.11.
Ovi skolski dani su tako usporeni,nemam snage za nista,kao ni pola ljudi oko mene.Jedino je Hermiona i dalje vrijedna i pametna.Samo uci,ne znam kako joj to uspijeva.Mislim da su ovi dani zapravo najtezi Harry-u.Svi ga gledaju kao izdajicu.Hufflepuffi su totalno hladni prema nama,cak i Emily i Hannah.Slytherini nas i dalje ne vole,ali i Rawenclawi su takvi,no ne svi,nasrecu.Diadra je recimo ok,pricala sam s njom jucer.Najgore mi je sto je Draco napravio s onim znackama od Z.B.LJ.U.V.-a.Sad pise na njima Potter smrdi.Ne mogu vjerovati da je to napravio,znam da se mrze,ali on uopce nema postovanja prema meni.Zajedno smo vec 2 mjeseca,a on je tako promjenjiv.Ne znam sto da napravim.Volim ga,jako.Ali sve ovo vec postaje tesko,pretesko.Moram nesto uciniti.
Cedric i Emma se svadaju,izgleda da se njemu svida Cho,bas kao i Harry-u.Meni ona nije lijepa,nimalo.Ali ovako je ok cura.Lavender je izgleda upecala novog tipa,zove se Henry Macmillian i iz Rawenclawa je.Ide u 6.razred i sladak je,barem meni.Parvati je konacno upoznala Tima,ali jos nista nije sigurno.Mora ga i dalje bariti.Ron jos uvijek ludi za Fleur,a Lari to smeta.Ne moze podnijeti Fleur.Kad smo vec kod Fleur,dogovorile smo se da cemo se naci jucer.Pricale smo o svemu,na francuskom naravno.Upitala me da li znam da Alain pati.Nisam znala sto bih joj rekla,fali mi on.I jos uvijek mu nisam odgovorila na pismo.Srela sam i Viktora.Napricali smo se jucer,nismo se vidjeli od svjetskog prvenstva.Inace,nasi roditelji su bili prijatelji pa se mi znamo.Malo me je ispitivao o Hermioni.Cini se da mu se svida.Jucer je Fred napravio nesto ludo,preludo.Odveo nas je u kupaonicu za prefekte (u kojoj ne bismo smjeli biti).Kak je to nesto prekrasno.Bazeni na sve strane,pjena u svim bojama...Isli su Harry,Lavender,Parvati,Maya,Emma,Dean,Seamus,George,Fred,Lee i jos par starijih ljudi.Kako je bilo preludo.U parovima smo ulazili u kupaonicu.Isle su Lavender i Parvati,Maya i Emma,Harry i ja...I tako,mi smo usli unutra.Odjednom sam se ja poskliznula i kako sam stajala pokraj Harry-a,povukla sam i njega sa sobom i oboje smo pali u bazen u obliku srca s crvenom pjenom.Harry se samo nasmijesio,a ja sam se zacrvenila.Onda je Dean povikao: Novi par.Potter i Dumbledorova.Parvati ga je tad gurnula u bazen,a Emma i Seamus su skocili odmah iza njih.Lee je tad povikao: Sezona je otvorena,svi u bazen..Kupali smo se i zabavljali dugo,dugo u noc..Kad sam se vratila u spavaonicu,malo sam razmisljala.Potter i Dumbledorova.Pa,ne zvuci lose.
- 12:34 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>