Unutar zidina Hogwartsa

12.01.2006., četvrtak


1.11
LUDNICA!!!!!! Od jucer nista nije kao prije,nista.Zasto?
E,pa od jucer je poznato tko su natjecatelji u tromagijskom turniru.Treba ih biti troje i ne smiju imati manje od 17.Ali njih je 4 i jedan ima manje od 17,tocnije ima 14.
Jucer smo sjedili za vecerom i jedva cekali da moj djed objavi te rezultate.Maya,koja je sjedila pokraj mene,bila je tako nervozna.Nije mogla docekati rezultate,stalno se micala i sve nas je gnjavila.Harry je takoder sjedio do mene i nesto pricao s Seamusom,a ja sam pricala s Hermionom i Emmom,nasuprot mene.I odjednom je Lara povikala: Pogledajte pehar..Mi smo svi automatski okrenuli glave prema peharu koji je bacio prvi komadic pergamenta van,tj.mom djedu. Djed je ubrzo procitao da je prvak Durmstronga Viktor Krum.Totalno mi je bilo drago zbog njega.Zatim prvakinja Beauxbatonsa je Fleur Delacour.Fleur!!!!!!Super,ona je predobra osoba.Skrenula sam pogled prema ostalima iz Beauxbatonsa,Christie i Thea su plakale.A onda je djed rekao da je prvak Hogwartsa,Cedric Diggory.Svi su glasno zapljeskali,svi su bili sretni.Pogledala sam na tren Emmu,bila je crvena kao paprika.A Lavender? Pa Lavender je potapsala Cedrica po ramenu,a on joj se osmjehnuo.Sva sreca da to Emma nije vidjela.Gledala sam Cedrica kako odlazi u tu odaju,a moj djed je nesto pricao.Odjednom je naglo zasutio,a i mi svi ostali.Plamen u peharu opet se zacrvenio.I izbacio jos jedan komadic pergamenta.Svi smo bili zbunjeni,nikome nista nije bilo jasno.Nakon kratkotrajne sutnje,djed je procitao: Harry Potter.
Pogledala sam u Harrya,a on je nepomicno sjedio.Odjednom nam je svima poceo govoriti da se nije prijavio.Nisam znala sto da mu kazem.Hermiona mu je na kraju rekla da ode u odaju,a ja sam ga primila za ruku i rekla mu kako ce sve biti dobro.Iako ni sama nisam vjerovala u to.Pogledala sam djeda,a on je bio sav ozbiljan.Nedugo poslije,Harry je zatvorio vrata odaje.Cim je to napravio,svi su poceli glasno komentirati,pricati,vikati.Pogledala sam Draca,a on je bio ljut.Mi smo svi,Gryffindori,bili u soku.Ali ipak smo bili sretni sto imamo prvaka.Fred i George su odlucili pripremiti zabavu u Gryffindorima pa su prvi izasli iz velike dvorane.Hufflepuffi su nas gledali puni mrznje,barem sam ja dobila takav dojam.Nedugo poslije,svi smo se morali vratiti u domove.Vracala sam se s Deanom i Parvati,kad li me je odjednom zaustavio Draco.Odvukao me na stranu i upitao me sto to Potter smjera.Gledala sam ga na sekundu,rekla sam mu da ne smjera nista,poljubila sam ga i otisla.Dosla sam u drustvenu prostoriju,a tamo je bila ludnica.Svi su slavili,osim Rona.Ron se povukao odmah u spavaonicu.Pocela sam i ja slaviti,zasto ne?Ali opet bilo me je strah svega toga,nije to bilo najnormalnije.Harry nije mogao prevariti plameni pehar,ali netko drugi je.Samo tko?
Kada je Harry dosao,nastao je pravi urnebes.Svi su mu cestitali,ali njemu nije bilo do slavlja.Otisao je gore u spavaonicu...Danas sam se probudila i otisla sam na dorucak s Emmom.Rekla mi je da je preuzbudena zbog Cedricove pobjede.Za doruckom je sam sjedio Ron,pa smo sjele do njega.Bio je nekako mrzovoljan.Harrya i Hermionu nisam primjetila.S Hermionom sam se nasla kasnije u drustvenoj prostoriji i rekla mi je da joj se cini da je Ron malo ljubomoran na Harrya.Nisam znala sto da kazem.Harry nam se ubrzo pridruzio i rekao nam da jedva ceka da dobije Siriusovo pismo.
- 11:24 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>