Unutar zidina Hogwartsa

11.01.2006., srijeda


31.10
Danas je noc vjestica,ah.Meni je to ironicno.Danas bezjaci slave nas dan,tj.nas praznik odjeveni u suludu odjecu.Bezveze.Ovih dana se jako puno dogodilo,izgleda da nemam ja jedina briga.Lavender,Emma..nakupilo se dosta ovih dana.Onaj fajt,Dracov i Harryev,prosao je u redu,valjda.Obadvoje su morali pomoci Snape-u,mislim da je to Harry-u teze palo,ali dobro.Sto se mora,nije tesko.Valjda.Draco i ja smo se pomirili.Rekao mi je da jednostavno nije mogao prijeci preko Harrya,zna da je on moj prijatelj,ali da se njihov odnos ne moze promijeniti.Tako je vec 3.godine.
Donekle se i slazem s njim,ipak..ipak je to sve pocelo prije mene,prije nase ljubavi i mog i Harryevog prijateljstva.Onda dalje.Pa,Lavender i Cedric su prekinuli.Nazalost,meni su bili super par,ali ako je nestalo ljubavi medu njima onda je to najbolje,iako mislim da Lavender to ne moze prihvatiti.Cedricu se svida Emma,zajedno su.Meni je super sto je Cedric bio otvoren prema Lavender i sve joj rekao u lice.Pa bolje to nego da joj laze.Jucer su se jako posvadale,ne znam sto da napravim.Obje su mi zaista super,ali mislim da je najbolje se ne mijesati.Emma je nekako ucinila da Lavender nestane kose.Ja sam onak ostala sva zacudena,a onda je dosla McGonallica i obje ih odvela k sebi.Bilo mi ih je zao,ali opet krivo mi je sto sam se smijala Lavender,prijateljica mi je,a prijatelji to ne rade.Bit ce sve bolje.Nadam se.
E da..danas su dosli ucenici iz Durmstranga i Beauxbatonsa.Dosao je Viktor,nisam ga vidjela jako dugo,a iz Beauxbatonsa su dosle Fleur,Christie i jos par cura.Super.Alain nije dosao,ali nema veze,i bolje.Jos mu nisam odgovorila na pismo,zapravo ne znam sto napisati.Moram pitati cure.Uglavnom,plameni pehar je postavljen i sada se ucenici,koji zele sudjelovati na turniru,moraju prijaviti.Postavljena je neka starosna crta,tako da se ucenici koji nemaju 17.godina ne mogu prijaviti.Naravno,Fred i George su pokusali odmah jucer,ali nisu uspjeli.Rezultati ce valjda biti objavljeni danas,nadam se.Zanima me tko ce biti predstavnik Hogwartsa.Primjetila sam da se Ronu jako svidjela Fleur,mogla bih i upoznati.Cijelu mi je vecer pricao o njoj,a i danas ujutro.Skoro sam zaboravila,djed mi je poklonio sovu.Prekrasna je,slicna je Harryevoj.Ah,idem sad.Moram se naci s Dracom u knjiznici.Samo da ne vidim Pansy i sve ce biti super.
- 22:53 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>