Unutar zidina Hogwartsa

10.01.2006., utorak


23.10.
Jos uvijek nisam poslala Alainu pismo,ali to je sada najmanje vazno.Zapravo,sjedila sam jucer s Mayom u drustvenoj prostoriji,malo smo pricale i promatrale Rona i Emmu kako pokusavaju napisati zadacu iz Preobrazbe,tj.Emma se trudila pomoci Ronu,ali bas mu i nije islo.I tako smo Maya i ja pricale,kad li je odjednom dosao do mene Fred i rekao mi da se Harry i Draco svadaju u dvoristu,zapravo izgleda kao da ce se svaki tren potuci.Brzo sam ustala s fotelje,projurila pokraj Lare i Lavender za Fredom.Trcala sam kao nikada dosad,osjetila sam kako mi srce lupa.Prosla sam pokraj nekih Hufflepuffa i izasla sam u dvoriste.Odmah sam ih spazila pokraj jezera,iskre iz stapica su frcale na sve strane.Nisam znala sto da napravim,gdje da krenem,na ciju stranu da stanem;Dracovu ili Harryevu?Spazila sam na jednoj strani Hermionu,Lee-a,Nevilla,Parvati i Georga,a na drugoj Pansy,Crabbe-a,Goylea,Wendy,Seana,Lucasa....A u sredini su bili Draco i Harry,bilo me je strah.Samo sam povikala odjednom: Prestanite,uzasni ste!!! Okrenuli su se prema meni oboje,ali kao da me nisu culi.Samo su nastavili.To me je najvise zaboljelo.Okrenula sam se i krenula prema Hogwartsu.Usla sam i srela Hannah kako prica sa Cedricom o turniru.Nisam znala sto da im kazem pa sam samo rekla: Bok. Hodala sam tako i naisla na Snape-a.Zamalo sam se sudarila s njim.Samo me je pogledao i nastavio.Zacudila sam se,jako.Mislila sam da ce mi odmah poceti prigovarati,ali ocito sam se prevarila.Nastavila sam hodati po Hogwartsu,a kad sam se vratila u Gryffindorsku kulu,svi su se okupili oko Harry-a.Mene su pogledali kao da sam smrt.Otisla sam u sobu i sjela na krevet i izvadila album sa slikama.Promatrala sam mamu,tatu,djeda,Nathalie,Alaina..i nisam znala sto napraviti.Odjednom su dosle Maya i Hermiona i rekle su mi da ce sve biti dobro.Nadam se.
- 21:31 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>