Unutar zidina Hogwartsa

10.01.2006., utorak


16.10
Napokon je stiglo..Sjedila sam danas za doruckom s Hermionom i Parvati i odjednom su samo pocele dolaziti sove...Hrpa njih,nesto velicanstveno.Vidjela sam i da je Harry dobio pismo,brzo ga je procitao,pokazao Ronu i onda su njih dvoje negdje zbrisali.Inace,Harry ima najljepsu sovu koju sam ikada vidjela.Zove se Hedviga i bijela je poput snijega,umiljata je i tako lijepa.Predivna je.Ja sam dobila Alainovo pismo.Presretna sam bila,ali mi je pogled odmah otisao na Draca.Sjedio je s Goyleom i s Pansy.Pansy?!? Kako ne shvaca da smo Draco i ja zajedno,a ne ona i Draco.S njom je bila jos jedna cura,Wendy Miles.Draco je uglavno sjedio s njima i zabavljao se,bio mi je okrenut ledima,ali svejedno.Pogled na Draca mi je dragocjen,mislim da ga totalno volim,ali opet...Alain i njegovo pismo.Procitala sam pismo:

Summer,

drago mi je sto ti je lijepo u Hogwartsu,iako bih volio da nije.Zasto? Znam da se ovo cini sebicnim,jako,i jesam sebican sada.Mozda bi se vratila u Beauxbatons kad ti se Hogwarts ne bi svidio.Ali,citajuci tvoje pismo vidim da te nista vise ne veze za Beuxbatons,nasla si odmah i drugoga.Da,znam da imam uspjeha s curama,ali za mene postojis samo ti.Da me volis,ne bi bila s njim..ali ocito me ne volis.

Alain


i pokazala sam ga curama.Suza mi je potekla niz lice,nisam znala sto reci.Hermiona me je ubrzo utjesila i rekla da ce sve biti dobro,da on shvaca to na svoj nacin.Rekla sam joj da nista vise nece biti dobro i otisla sam.Trcala sam po skolskim hodnicima i bas me je bilo briga za sve,nisam se bojala ni Filcha ni nikoga.Trcala sam sve dok se nisam sudarila s Larom.Zamalo sam ju srusila,jadnica je opet nosila knjige iz knjiznice.Ona uvijek cita.Ispricala sam joj se,a ona se nasmijesila.Cudno,nikad ju nisam vidjela da se smije.Znam da dosta prica s Hermionom,a rijetko s ostalima.Pomogla sam joj pokupiti knjige i skupa smo otisle do Gryffindorske kule.Pred ulazom su sjedili George,Fred,Lee i Angelina.Upitale smo ih zasto ne udu unutra,a oni su odgovorili da je Debela dama otisla na caj.I tako smo mi sjedili i pricali,a najvise o Tromagijskom turniru.Angelina je rekla da ce se prijaviti.Za par dana ce navrsiti 17 godina i moci ce sudjelovati.Angelina je super djevojka,odlicno igra metloboj.Ah da,skoro sam zaboravila.Ove skolske godine nece biti metloboja zbog turnira.Dosta ljudi je nezadovoljno,ljuti su.A onda su dosli Harry i Ron i pridruzili su nam se,primjetila sam da se Lara zacrvenila cim su dosli,mozda joj se netko svida,samo tko? Harry ili Ron?
Harry me je odvukao na stranu i predlozio mi setnju do Hagrida.Jos nikada nisam bila kod njega,ali evo mi prilike pa sam pristala.Putem mi je pricao o Siriusu Blacku,sve o prosloj godini i saznanju da mu je Sirius kum i o tome da je na slobodi.Iznenadio se kad sam mu rekla da znam to.Stvarno se iznenadio.Pitao me da li mi je to djed rekao,na sto sam ja odgovorila da nije bilo potrebno jer sam Sirius mi je rekao ovog ljeta.Objasnila sam mu da je Sirius bio kod djeda i kod mene u nasem dvorcu na Azurnoj obali,a zatim sam mu rekla da je njegova tajna sigurna samnom.
- 15:45 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>