Unutar zidina Hogwartsa

09.01.2006., ponedjeljak


29.9.
U ovih tjedan dana puno se toga dogodilo.Recimo,sredila sam Emily s Harryem.Zajedno su vec 2 dana,a Cedric i Lavender su jos uvijek zajedno od onog tuluma.Jos samo da sredimo Ronu i Hermioni.Kad bolje razmislim,oni bi bili super par.Ali obadvoje kazu da njih to ne zanima.Ah,dobro.Ron,Hermiona i Harry su u posljednje vrijeme nekako jako tajanstveni.Nagovaram ih da mi kazu,ali kazu da moraju razmisliti.Nemam blage veze o cemu pricaju,ali dobro.Bila sam danas s Parvati u setnji Hogwartsom,komentirale smo decke.I ima jedan zaista lijep; Tim Nicholson.Ide u 6.razred,tj.stariji je od nas dvije godine.Ide u Rawenclawe.Parvati kaze da je njoj super,a bome ni meni nije los.Zakljucak je da nikako nije za baciti.Parvati i ja smo sjele ispod jednog drveta i uzivale u prvim danima jeseni.Pricale smo i zabavljale smo se,a onda su nam se pridruzile i Hermiona i Lavender.Totalno nam je super bilo,sve dok nam se nije odlucila pridruziti Ginny.Ne znam zasto,ali ja tu curu organski ne podnosim.Jednostavno,sama njena pojava me zivcira.Pridruzili su nam se zatim Draco,Emily,Harry,Ron i Hannah.Lijepa ekipica,ne? Harry i Draco na istom mjestu bez svade.Mislim da nam je bilo prelijepo.Hannah je glasno komentirala kako joj je Ron sladak,a Ron je bio sav crven.Mislim da smo svi uzivali,barem jesmo dok nije dosla Pansy po Draca i rekla mu kako je Crabe napravio neko sranje.Draco me je poljubio i pozdravio sve i otisao.Pansy je tada napravila takvu facu kao da me namjerava ubiti.Hermiona je rekla kako ne moze vjerovati kako se Draco promjenio uz mene.Ja sam se samo smijala.Nevjerojatan je osjecaj kad si zaljubljen.Samo da mi se Hermiona zaljubi i to ubrzo.Bit ce sve super,ali imam osjecaj kao da je nju strah ili tako nesto.Trebala bih s njom popricati.
- 21:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>