Unutar zidina Hogwartsa

09.01.2006., ponedjeljak


22.9.
Malo pomalo mislim da Harry napokon prihvaca Draca,vec je i vrijeme.Draco je moj izbor i meni se jako svida.Vec je 22.,ne mogu vjerovati.Brzo je proslo,a uz Draca jos brze.Sve vrijeme koje provedem s njim dragocjeno mi je.Totalno sam pala na njega. :) Setali smo se neki dan po skoli drzeci se za ruke.Sjala sam od srece,a jos uvijek sjajim.Puno ljudi mi je reklo da se Draco promijenio nabolje otkad je samnom.To je lijepo za cuti.Popodne sam otisla s Emily i Dracom do metlobojskog igralista.Emily mi je priznala da joj se svida Harry,ali da zna da ne moze biti s njom jer on trza na nekog drugog.Rekla sam joj da se ne prestane nadati,da uvijek ima sanse.Rekla je valjda i odjurila nekamo.Draco me je otpratio do hola i poljubio me i tu smo se rastali.Naisla sam na Hermionu i Ginny.E kako tu malu ne mogu podnijeti,totalno me zivcira.Tako je dosadna,ali braca su joj super.Isle su do knjiznice,a ja sam odlucila krenuti s njima.Tamo sam dosla i sjele smo za stol,a do mene je odjednom sletila sova s pismom.Nathaliena sova.Dobila sam pismo od Nathalie!!!!!!!!!!!!!!Otisla sam malo dalje od cura,sjela na fotelju i pocela citati:

Draga Summer,

jako sam se obradovala tvome pismu.Nisam ocekivala da ces mi ga tako brzo poslati.U Beauxbatonsu je oke,svima nam nedostajes,a posebno Alainu.Nisam mu nista rekla za Draca,bezbrige,ali vidi se da mu jako nedostajes.Kuja Barbeilla mu se cijelo vrijeme nabacuje,a i jos hrpa cura.Na tvome mjestu,poslala bih mu pismo.Obraduj ga malo,znam da ga jos uvijek volis.Ipak ste bili zajedno godinu dana.On tebe jako voli.Ja jos uvijek barim Pierra,ali taj se ne da.Nikako.Bas je glup.Ali ipak ga volim.Htjela sam ti reci jos da te svi pozdravljaju;Alain,Pierre,Monique,Adriana,Jean,Thierry,Ivan,Daniel i hrpa ostalih ljudi.Ej,odgovori mi brzo...

Tvoja Nathalie


Alain.Oh,moj Alain.Volim ga jos uvijek,naravno.Uvijek cu ga voljeti,ali ljubav na daljinu jednostavno ne ide.Pokazala sam Hermioni pismo i Alainovu sliku,rekla je da je pravi komad.Odlucile smo da mu posaljem pismo.Tako sam odlucila i Nathalie i njemu poslati pismo jos danas.

Draga Nathalie,

ni sama ne znas kako sam bila sretna kada sam vidjela tvoje pismo.Naravno da jos volim Alaina,u to ne moras sumnjati,ali mislim da je to gotovo.Pozdravi i ti meni sve,a Pierra ces zbariti,znam ja to.Draco je savrsen,super mi je s njim.Moram te jednom upoznati s njim.Htjela sam ti reci da pricam s Harryem,dobri smo si i sve je oke...

pusa,Summer


Alain,

pisem ti jer mi nedostajes.U Hogwartsu je super,sve je u redu.Prijatelji su super,druzim se s Potterom,njega znas.Ljubav,pa da..upoznala sam nekog.Zove se Draco Malfoy,ima 15 godina bas kao i ja.Budi i ti s nekim,molim te.Znam da te cure vole,a i sam to znas.
Jos uvijek te volim,mislim da cu te uvijek voljeti,nikada necu prestati.Ali ljubav na daljinu ne uspijeva.
Oprosti mi,

tvoja Summie.


Nadam se da ce mi Alain odgovoriti,bila bih sretna.Hermiona i Emily kazu da sam malo preizravna u pismu i da sam ga trebala drugacije napisati,ali vidjet cu sto ce odgovoriti.
- 19:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>