Unutar zidina Hogwartsa

09.01.2006., ponedjeljak


12.9.
Harry je prevrsio svaku mjeru.Ponasa se kao da sam nevidljiva.Prof.Sprout nas je jucer poslala da odemo s Nevillom do madame Pomfrey.Neville je cijelim putem isao ispred nas,a Harry i ja smo sutjeli.
Odjednom sam odlucila prekinuti sutnju pa sam ga direktno pitala:
Ja: Harry,zasto vise ne pricas samnom?
Harry: Ja?Nije istina.Tko kaze to?
Ja: Pa ti svojim radnjama,kao da me izbjegavas.
Harry: Ne znam,razmisli.
Ja: Pa o cemu? Ti si mi prijatelj,super si.
Harry: Ako si mi prijateljica,zasto si onda s Dracom?!??!??
Ja: Molim?!?
Harry: To sto si cula.Znas da se ne podnosimo.
Ja: Otkud da znam? Vas troje nikad ne pricate samnom.Nikada.
Harry: Summer,ti si super,ali sumnjam da cemo biti pravi prijatelji dok god si s njim.
Ja: Harry,ne mogu vjerovati da to govoris.Pa Draco je samnom,a ne s Vama.Ne morate ga vi trpiti.
Harry: Znam,ali imam svoje razloge.

I onda je pohitao za Nevillom.Ostala sam kao ukopana na mjestu i odlucila sam ne vracati se na travarstvo.Ionako mrzim taj predmet,a i zadnji sat je.Umjesto toga,otisla sam u knjiznicu i napisala pismo Nathalie.Nisam ni cula zvono vec sam primjetila Hannah kako mi se priblizava.Moram priznati da sam se s njom i Emily totalno skompala ovih dana.Hannah mi je rekla kako moram otici kod djeda.
I evo me pred njegovom sobom,lozinka je usecereni ananas.Usla sam,a tamo je bio Fawkes.Obozavam ga,prelijep je.Djed mi je rekao da odlazi ovaj vikend u London i da se ne brinem.Nije mi vise nista rekao,vec mi je dao pusu i izasao.Ostala sam jos par minuta s Fawkesom,a onda sam i ja izasla.Srela sam Crabe-a i Goylea,opet su jeli.Samo to i rade.S njima je bila i Pansy,ali nije bilo Draca.Nisam ga vidjela danas od rucka,nedostaje mi vec.
- 16:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>