Unutar zidina Hogwartsa

09.01.2006., ponedjeljak


7.9
Draco je napravio tulum, i to kakav tulum u nekoj prostoriji.Bio je to tulum za pocetak skole.Skoro su svi iz skole dosli,osim naravno Harrya,Rona,Hermione i dosta ostalih Gryffindora.Mislim da smo jedino Lavender i ja dosle iz Gryffindora.Parvati,nazalost,nije mogla.Lavender je dosla zbog Cedrica Diggorya,priznala mi je da joj se svida i tako smo se nas dvije uputile.Draco mi je rekao da samo pozelim tulum i otkrit cu sobu,to sam i napravila i ubrzo smo usle.Draco mi je kasnije rekao da je to soba potrebe.
Hrpa ljudi je vec plesala,zabavljali su se kao nikada.Draco je pricao s nekim starijim Slytherinima,ali odmah je dosao do mene i pitao me hocu li plesati s njim.Odmah sam pristala i plesali smo dosta dugo,bas smo se zabavljali.Oko 11 sam otisla potraziti Lavender i hm..imala sam sto vidjeti;ljubila se je sa Cedricom u kutu.Preokrenula sam ocima i otisla potraziti nekog poznatog,naravno nisam nasla nikoga.Otisla sam do stola sa picem i upoznala se s Emily Richardson.Simpa cura,iz Hufflepuffa.Malo smo pricale,a onda je dosao Draco do mene i upitao me da li bi htjela popricati s njim malo.Pricali smo o svemu,a nakraju me je pitao da li bih htjela biti s njim.Meni su se skoro noge odsjekle.Nisam znala sto da odgovorim,ali rekla sam mu da.I gle,sad smo zajedno.Ispisala sam cijelu biljeznicu Summer & Draco.Na tulumu sam ostala do pola dva (cudim se da nas profesori nisu nasli...),vratila sam se s Lavender,putem smo nastojale biti tihe,bojale smo se da ne naletimo na Filcha ili gosp.Norris..ali na srecu nismo.Kada smo usle u drustvenu prostoriju,pocele smo skakati od srece.Lavender je sa Cedricom,a ja s Dracom..Odjednom su se vrata otvorila i usli su Ron,Hermiona i Harry.Svi smo se medusobno iznenadili.I samo smo sutili...Odjednom je Hermiona pitala kako je bilo,a Lavender i ja smo joj sve uzbudeno ispricale.Harry me je samo pogledao i otisao gore kad sam rekla da sam s Dracom,Ron takoder.Nisam znala sto da napravim.Harry je jos uvijek ljut,kad bi mi barem rekao zasto.Svi sute,i Hermiona i Ron kazu da ne znaju,ali ja mislim da znaju.Samo mi ne zele reci.
- 15:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>