< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Nova- stara ja!! Samo s malo više optimizma... I nije istina da se ne trudim napraviti razliku i biti bolja osoba svakim novim danom. Dodajte još malo filozofiranja i shvatit ćete mene i ponajviše naslov mog bloga...Bad blue bitch 4ever
MySpace

MySpace

free web counter

free web counter

Tko sam ja?

image hosting file

image hosting file



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I TO BI OTPRILIKE BILA JA!

Umovi koji će promijeniti budućnost...

**Sonja - specijalitet za oči, uši...**
**Helena - jednostavno/zanimljivo**
**Jelena - razlozi...i kad oni ne postoje...**
**Anđelika - aka Pinky......**
**Petra - moja razonoda, stavlja mi osmijeh na lice...**
**Witch - još smijeha i zdravih gadosti...**
**Gospodarica Kanala Otkrivenja - vrlo, vrlo zanimljivo, poučno i hmmm....odlično drugačije...**

Motivi i moje nebuloze

**Ako nemaš za što umrijeti, nemaš ni za što živjeti.**
**Ako sam ono što imam, a ako se to što imam izgubi, tko sam onda?**
**Pobijediti znači ustati svaki put kad padneš.**
**To što jesi govori mi tako glasno da ne čujem to što pričaš.**
**Ponekad netko mora doći i povrijediti nas da bi shvatili koliko nam je lijepo bilo.**
**Čak i najopasniji pogled može pustiti suzu.**
**Na kraju uvijek završiš tako što poljubac za laku noć uvijek daješ pogrešnoj osobi.**

Images for your blog codes

Images for your blog

četvrtak, 28.06.2007.

Moji dani

Život mi je trenutno jako iskompliciran. I to ovaj put ne zato što sam ja to htjela već sam se jednostavno našla u takvoj situaciji kao u paukovoj mreži. Svakim pokretom samo se još više zapetljam. Planiram objaviti zbirku pjesama (ko još danas objavljuje pjesme?? ja...) i sad je pokušavam sastaviti i složiti tako da ispravno pokazuje moje osjećaje i raspoloženja od A do Ž. I to me jako frustrira. Ništa ne stignem a na praznicima sam. Bila sam na moru i rasjekla sam nogu. I tako sam cijeli dan sjedila na plaži s krvavim stopalom koje nije prestalo krvariti. Ni to nije bilo toliko strašno, najstrašnije je to što sam izgorila kao rak. Onako bijela kao porculanska lutka izgorila sam u jednom trenu. I sad se tako danima vučem po kući (doslovno jer ne mogu hodati...) a sve me peče. Noću ne mogu spavati, ne znam kako bi se okrenula, imam osjećaj da izgaram iznutra. Ne mogu nigdje izaći jer ne mogu hodati. Krasno su mi počeli praznici...
No, ja neću kukati i jadikovati. Otkrila sam neku novu stranu sebe i baš mi se sviđa ta druga osoba. Svaki dan upoznajem svoje nove osobine. Neke mi se ne sviđaju a neke su zaprepašćujuće. Previše sam se razočarala što se tiče suprotnog spola i odlučila sam jednostavno odustati. Odgovorit ću vam na vječno pitanje: NE. VRIJEME NE LIJEČI SVE RANE, ono samo čini da se lijepe stvari zaborave a one ružne se pamte zauvijek. Sve što se silom potiskuje kad- tad izađe na površinu.



| - 11:54 - why... (5) | you don't.... | love me... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.