< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Nova- stara ja!! Samo s malo više optimizma... I nije istina da se ne trudim napraviti razliku i biti bolja osoba svakim novim danom. Dodajte još malo filozofiranja i shvatit ćete mene i ponajviše naslov mog bloga...Bad blue bitch 4ever
MySpace

MySpace

free web counter

free web counter

Tko sam ja?

image hosting file

image hosting file



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I TO BI OTPRILIKE BILA JA!

Umovi koji će promijeniti budućnost...

**Sonja - specijalitet za oči, uši...**
**Helena - jednostavno/zanimljivo**
**Jelena - razlozi...i kad oni ne postoje...**
**Anđelika - aka Pinky......**
**Petra - moja razonoda, stavlja mi osmijeh na lice...**
**Witch - još smijeha i zdravih gadosti...**
**Gospodarica Kanala Otkrivenja - vrlo, vrlo zanimljivo, poučno i hmmm....odlično drugačije...**

Motivi i moje nebuloze

**Ako nemaš za što umrijeti, nemaš ni za što živjeti.**
**Ako sam ono što imam, a ako se to što imam izgubi, tko sam onda?**
**Pobijediti znači ustati svaki put kad padneš.**
**To što jesi govori mi tako glasno da ne čujem to što pričaš.**
**Ponekad netko mora doći i povrijediti nas da bi shvatili koliko nam je lijepo bilo.**
**Čak i najopasniji pogled može pustiti suzu.**
**Na kraju uvijek završiš tako što poljubac za laku noć uvijek daješ pogrešnoj osobi.**

Images for your blog codes

Images for your blog

petak, 15.06.2007.

Sunce ...?

Sunce
lijepo, sjajno, užareno
izvor života
simbol ponovnog rađanja....nešto...
Baš je divno...toliko volim sunce...a dan mi je prekratak...i baš pretkraj dana u smiraju sunca u crvenkastoj boji pronađem svoju energiju i ponovno oživljavanje klonulog duha...ali dan je završio...i pala je noć... pali su dvori bluda i skrivenih želja u nagim pokretima...zaglavljena između i stisnuta u šaci noći, onemogućena u stvaranju, pucam od ideala ideje...

Janko Polić Kamov - Brada:
"Jednom riječi: djevojke se za mene nisu otimale; imao sam svoj mir. Nije se zahtijevalo, da na šetnji odgovaram na poglede, da noću slijedim uzvinute suknje, da u kavani počastim s dotičnom namjerom kasiricu. Tako sam ja živio i učio; iz svijeta ne primah nikavih seksualnih podražaja, jer, no - nisam dražio i nisu me dražile.
Ali, ali! Nisam ni dražio ni razdraživao, ali sam svejedno izazivao." "Ja dakle mira u potpunome smislu riječi nijesam imao. Ali ovo, što sam među svijetom zauzimao tako u oči udarajući, smješkanja, gurkanja i neslanih primjedbi vrijedan položaj, učini, te sam ja gubeći mir na ulici sticao spokojnost u sobi." "Moji ideali izađoše tako sasma iz života i ljudi među knjige i študije. Ispočetka me laktanja uzrujavahu, kasnije im se priviknuh i svagdje stadoh gledati - laktanja i upozoravanja na moju "čudnu i smiješnu" spodobu. Ja sam reagirao: prezir i hladnoća stade odražavati svu okolinu, koja je tako bez srca i opet s mnogo osjećanja izvrgavala ruglu - mene."
Ovaj pisac je nešto što se riječima ne može opisati. Buntovnik i rušitelj svih dogmi, pljunuo je na crkvu i religiju, ustaljene norme društva koje je tako "savršeno" uređeno i prije 100 godine učinio i rekao ono što neki nemaju hrabrosti sad učiniti i reći: bio je drugačiji i ponosio se s time, jer su svi ostali zapravo bili odvratni i rugobe a ne on koji se pobunio jer je bio čista uma i gledao je stvari toliko jednostavno da je sve postalo komplicirano. Ovi dijelovi njegove novele u kojoj opisuje sebe kada je obrijao bradu stvarno su i više nego genijalni, a kamoli tek cijela novela ili njegove pjesme... eto toliko da znate čime se ja zanimam...



| - 20:14 - why... (3) | you don't.... | love me... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.