< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Nova- stara ja!! Samo s malo više optimizma... I nije istina da se ne trudim napraviti razliku i biti bolja osoba svakim novim danom. Dodajte još malo filozofiranja i shvatit ćete mene i ponajviše naslov mog bloga...Bad blue bitch 4ever
MySpace

MySpace

free web counter

free web counter

Tko sam ja?

image hosting file

image hosting file



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I TO BI OTPRILIKE BILA JA!

Umovi koji će promijeniti budućnost...

**Sonja - specijalitet za oči, uši...**
**Helena - jednostavno/zanimljivo**
**Jelena - razlozi...i kad oni ne postoje...**
**Anđelika - aka Pinky......**
**Petra - moja razonoda, stavlja mi osmijeh na lice...**
**Witch - još smijeha i zdravih gadosti...**
**Gospodarica Kanala Otkrivenja - vrlo, vrlo zanimljivo, poučno i hmmm....odlično drugačije...**

Motivi i moje nebuloze

**Ako nemaš za što umrijeti, nemaš ni za što živjeti.**
**Ako sam ono što imam, a ako se to što imam izgubi, tko sam onda?**
**Pobijediti znači ustati svaki put kad padneš.**
**To što jesi govori mi tako glasno da ne čujem to što pričaš.**
**Ponekad netko mora doći i povrijediti nas da bi shvatili koliko nam je lijepo bilo.**
**Čak i najopasniji pogled može pustiti suzu.**
**Na kraju uvijek završiš tako što poljubac za laku noć uvijek daješ pogrešnoj osobi.**

Images for your blog codes

Images for your blog

srijeda, 02.05.2007.

Njemu...

Sreća je, kao što je to kod mene i uobičajeno, opet vrlo brzo nestala. I nisam zaljubljena. To je bilo zatišje pred tihu bol, ponovnu rezignaciju. A šta sad... pa naravno ništa...
Ove dvije pjesme su u potpunosti posvećene Njemu, jedinom, koji ovo nikad pročitati neće, niti će ikada saznati. Svaka riječ, zarez i točka, razmak sve je u potpunosti posvećeno njemu. Pjesme su cmizdrave i cmakave, i inače mi se gade, al eto sad sam u takvoj nekoj fazi...nemojte mi zamjeriti...

***Znaj voljela sam te (Jedini no) - Vesna Pisarović***

Jednom kad sunce zaboravi
na nas JEDINI
kada u magli sve nestane
i ja JEDINI
znam tražit ćeš tad
u meni spas vjeruj mi
al umjesto lica mog vidjet ćeš samo sjenu.

Znaj voljela sam te
i bio mi si JEDINI
i drugog nisam znala
samo ti
samo ti
moj JEDINI.

Naš život se mijenja
i mijenja se svijet JEDINI
rastemo mi
rastemo
ko što voljeh te tad
voli te druga JEDINI
al jednom će sunce i meni zasjati...

Znaj voljela sam te...


***Svrha ljubavi - Vesna Pisarović***

S tobom sam
jednog jutra zaspala
i nisam se još probudila
čujem djecu na polju
neku davnu muziku
i polako vrijeme vraća se
tvoje usne opet ljube me
ja još vidim te
u svakom licu prelijepom
i svaka ulica na tvoju podsjeća
i svaka ljubav mi na tebe miriše
i ako ne znam da me čuješ sada
pitam te:

"Šta je svrha ljubavi kad tako boli?
Zašto srce slomi se kad stvarno voli?"
Izgubila sam sav svoj svijet
al i dalje pitam se
šta je svrha ljubavi kad nemam te?

Još uvijek sama sam
jednak mi je svaki dan
s tobom ustajem
i opet upadam u san
čini se živim kao i prije
a unutra umirem
jer oko što me voljelo
zauvijek se zatvorilo
ja još vidim te
u svakom licu prelijepom
i svaka ulica na tvoju podsjeća
i svaka ljubav mi na tebe miriše
i ako ne znam da me čuješ sada
pitam te:

"Šta je svrha ljubavi kad tako boli?
Zašto srce slomi se kad stvarno voli?"
Izgubila sam sav svoj svijet
al i dalje pitam se
šta je svrha ljubavi kad nemam te?



| - 19:26 - why... (2) | you don't.... | love me... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.