< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Nova- stara ja!! Samo s malo više optimizma... I nije istina da se ne trudim napraviti razliku i biti bolja osoba svakim novim danom. Dodajte još malo filozofiranja i shvatit ćete mene i ponajviše naslov mog bloga...Bad blue bitch 4ever
MySpace

MySpace

free web counter

free web counter

Tko sam ja?

image hosting file

image hosting file



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I TO BI OTPRILIKE BILA JA!

Umovi koji će promijeniti budućnost...

**Sonja - specijalitet za oči, uši...**
**Helena - jednostavno/zanimljivo**
**Jelena - razlozi...i kad oni ne postoje...**
**Anđelika - aka Pinky......**
**Petra - moja razonoda, stavlja mi osmijeh na lice...**
**Witch - još smijeha i zdravih gadosti...**
**Gospodarica Kanala Otkrivenja - vrlo, vrlo zanimljivo, poučno i hmmm....odlično drugačije...**

Motivi i moje nebuloze

**Ako nemaš za što umrijeti, nemaš ni za što živjeti.**
**Ako sam ono što imam, a ako se to što imam izgubi, tko sam onda?**
**Pobijediti znači ustati svaki put kad padneš.**
**To što jesi govori mi tako glasno da ne čujem to što pričaš.**
**Ponekad netko mora doći i povrijediti nas da bi shvatili koliko nam je lijepo bilo.**
**Čak i najopasniji pogled može pustiti suzu.**
**Na kraju uvijek završiš tako što poljubac za laku noć uvijek daješ pogrešnoj osobi.**

Images for your blog codes

Images for your blog

četvrtak, 12.04.2007.

Promjene

Zašto se sve mijenja? Krenuti ću od samog početka. Ljudski rod nikada ne bi evoluirao da se ne događaju promjene. Kada se povuče teza od toga na moje pitanje, zapravo na vlastito čuđenje dobijem odgovor: od rođenja se mijenjamo, u pubertetu najviše pa je stoga logično da će se i naše ponašanje, izgled i društveno djelovanje promjeniti u skladu s tim. No, dosta je filozofiranja. Danas se toliko toga mijenja da to više nije normalno kako bi trebalo biti jer se promjene događaju prebrzo. SVE SE MIJENJA. Planet, životinje, MI. A zašto? Pa valjda da bi se poboljšati. Većina tih promjena ne donosi nikakvo poboljšanje, pa ni ono najmanje. Više se u ničemu ne može naći „ono nešto“ dobro. Opet pitam a zašto? Toliko smo od tih silnih promjena postali arogantni, pokvareni, bezobrazni, bezobzirni, ništa nas više ne čudi, pohlepni i ono najgore gluhi i nijemi za druge. Danas je poginulo najmanje 200 ljudi.eek I dobro. Pa šta sad? To je samo broj. I tako u nedogled. A kada se nešto dogodi našem veličanstvu onda je to big deal, onda je to ozbiljna stvar i pitanje života ili smrti. I nitko drugi više nije bitan. Nikada i nije bio. Žalosno je što je polovica svijeta kršćanske vjere. Vjere koja zagovara ljubav, nadu i vjeru. Ljubav? Nada? Vjera? Prema kome? Kada? Zašto? U što? I ta polovica svijeta nosioc je vjere koja je svijetu učinila više zla nego dobra. A zasnovana je na ljubavi, nadi i vjeri. Nije tu nitko drugi kriv osim nas samih. Sve se izmjenilo. I ljubav i nada i vjera. Sve se vrti oko novca i seksa. Novac je u osnovi nešto što bi trebalo biti sporedna stvar u životu, nešto što bi nam malo pripomoglo da poboljšamo život. A ne „nešto“ zbog čega bi se trebalo umirati. I tko ima to pravo odlučiti tko će živjeti a tko umrijeti?nono Imamo li mi pravo oduzeti život jer je to za neki opravdani cilj?nono

Kada nekome tko nije Kršćanin pregori žarulja on će uzeti drugu i zamijeniti je. Kada se to dogodi Kršćanu on će ostati stajati u mraku i reći: „Zašto baš meni Bože?“
Nemoj te me krivo shvatiti, ja sam također Kršćanka i to velika, ali također uviđam sve nedostatke Crkve koja je kao institucija uništila i promijenila same temelje ove prekrasne vjere koja najviše zagovara ljubav prema sebi i drugima. I zbog toga sam jako ogorčena.yes



| - 20:52 - why... (2) | you don't.... | love me... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.