ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Nova- stara ja!! Samo s malo više optimizma... I nije istina da se ne trudim napraviti razliku i biti bolja osoba svakim novim danom. Dodajte još malo filozofiranja i shvatit ćete mene i ponajviše naslov mog bloga...Bad blue bitch 4ever
MySpace

MySpace

free web counter

free web counter

Tko sam ja?

image hosting file

image hosting file



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I TO BI OTPRILIKE BILA JA!

Umovi koji će promijeniti budućnost...

**Sonja - specijalitet za oči, uši...**
**Helena - jednostavno/zanimljivo**
**Jelena - razlozi...i kad oni ne postoje...**
**Anđelika - aka Pinky......**
**Petra - moja razonoda, stavlja mi osmijeh na lice...**
**Witch - još smijeha i zdravih gadosti...**
**Gospodarica Kanala Otkrivenja - vrlo, vrlo zanimljivo, poučno i hmmm....odlično drugačije...**

Motivi i moje nebuloze

**Ako nemaš za što umrijeti, nemaš ni za što živjeti.**
**Ako sam ono što imam, a ako se to što imam izgubi, tko sam onda?**
**Pobijediti znači ustati svaki put kad padneš.**
**To što jesi govori mi tako glasno da ne čujem to što pričaš.**
**Ponekad netko mora doći i povrijediti nas da bi shvatili koliko nam je lijepo bilo.**
**Čak i najopasniji pogled može pustiti suzu.**
**Na kraju uvijek završiš tako što poljubac za laku noć uvijek daješ pogrešnoj osobi.**

Images for your blog codes

Images for your blog

srijeda, 28.03.2007.

Opet živčana...

Sad mi je jedna jako nevažna osoba opet dignula živce. Kao da ja sama nemam ovoliku jezičinu i kao da ja sama nisam dovoljno lajava pa netko mora govoriti u moje ime i biti moj glasogovornik. U kurac. Srce mi tako lupa da mi se čini da će iskočiti i nastaviti cupkati po podu....uf...i onda se ona pravi mutava kao nije ona ništa kriva, šta je meni sad, nije ona znala da to ne treba reći (a ja izričito rekla da ću reći razrednici da sam otišla vaditi krv, još sam se i s mamom dogovorila da će me opravdati...a ona lijepo kaže "Profesorice B............. je zakasnila na bus......................." tuuuuuuuuuuuup)....pa ubijte me....katafuckinstrofa...mad I onda kaže "Pa šta sad?" pa ono ništa....ispadam glupa i lažljiva rolleyes(...)
Pitam ja hoće mi opravdat, "Pa to sad sve ovisi o mojoj dobroj volji"burninmadburninmadmad
Donijet ću sutra 5 bombi i pobit ću ih sve. Govna. Još što sam zakasnila, kao da nije dovoljno, dođem na pola 2 sata i sjednem na mjesto, profa iz povijesti otvori imenik i puf...otvori mene...nije ni to bed, jer znam....ipak sam ja inteligentna....jesam... I pita ona mene, ja sva jadna zbunjena odgovaram (prvi put sam zakasnila u 3 godine srednje, dobro prvi put ne namjerno, baš ono...sjebano) i krivo izgovorim nekoliko riječi, ova govna se smiju i ponavljaju za mnom......a sami pojma nemaju....dobijem 5....završi i taj sat....dođe raska...i počnu sranja....kao da mi dovoljno nije već sad....
Ja živčana, mama mi živčana, svi živčani, a ona kaže "Pa oprosti" i misli da je sad sve u redu....ustvari mislim da to nije rekla jer dok je pričala ja sam samo zamišljala kako ću skočit na nju i oči joj iskopat (živcira me od kad sam je prvi put u životu vidjela, ovo je samo bila još jedna kap...prošle srijede smo vrištale jedna na drugu...). Gdje sam stala... da, od sve te siline riječi (2 rečenice....blabla) ja sam razabrala one na početku posta...ustvari sigurna sam da nije rekla oprosti već je rekla nešto kao "Pa dobro" ......??????????????????...
Ovaj post je promašeni slučaj....jedan ispad...paaaa...žao mi je ako sam vam bila dosadna...zujo
Bynut



| - 10:30 - why... (4) | you don't.... | love me... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.