jesmoinismo

ponedjeljak, 10.05.2010.

lutanja, traženja, nalaženja


pristajem na sve.
činiti ću sve što tražiš.
ne trebam više pravila, obzire, moralnost,
kajanje i krivnju da me štite.
sve sam ostavila za sobom i i ta sloboda koju sada imam
i ona je tamnica, ali samo za tebe i mene.

tvoje biće treba i traži više,
u vječitom je trku i traženju.
teško je to prihvatiti, preboljeti.
moje kao da je našlo što je mislilo da neće nikad naći.

ta moja potreba za jedninom
ta tvoja glad za širinom
razdvojila nas je tako mnogo puta.

no u lutanjima tvojim i čekanjima mojim
mnogo puta opet susrele su se baš naše oči,
dotakle se baš naše ruke
i našle baš ono što su tražile, ili čekale.

pa makar to bilo samo na koji sat,
jer i sat - dva kao dani i godine mogu biti.
kao što je i čitav naš život
sastavljen od trenutaka
koji nisu izgubljeni u zaboravu.



Photobucket


- 07:42 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>