09

petak

ožujak

2012

zapečeni njoki sa sirevima

baš bi bilo super kad bi mi netko plaćao izgubljeno vrijeme....prošla bih bolje nego da dobijem jackpot

uopće mi nije jasno gdje su mi iscurila tri sata nakon posla pa sam počela kuhati nešto prije osam



toliko mi je trebalo da zapravo odlučim/smislim što bih uopće napravila za jesti...a i želudac se već počeo javljati što je vjerojatno ubrzalo misaoni proces i napokon me pokrenulo u smjeru kuhinje

pogled u frižider...njoke kupljene eto tako, trokut gorgonzole kupljen da se jednom nešto s njim napravi, komadić ementalera s tendencijom totalnog isušivanja i komad dimsija u pristojnom stanju....pa je nastalo relativno brzo jelo



sastojci:

1 kg gotovih njoka
1 trokut gorgonzole
oko 50 g ementalera
200-250 g dimsija
2,5 - 3 dl mlijeka
komadić putra 20-25 g recimo
sol, papar, mljevena čili paprika



priprema:

naribati krupno sve sireve, promiješati ih u zdjeli
skuhati njoke u slanoj vodi, ocijediti ih i staviti ih u lagano nauljenu posudu za pečenje
zavriti mlijeko s putrom, začiniti soli, paprom i paprikom prema ukusu
u vruće mlijeko umiješati otprilike pola sira
preliti sirnomliječnu mješavinu preko njoka i promiješati
posipati ostatkom sira
peći na 225°C dok vam se ne svidi zapečenost

njamičasto je ;)

<< Arhiva >>