16

ponedjeljak

siječanj

2012

'starinski' nedjeljni ručak

bila sam u subotu na placu, dobro je, zemlja se nije prestala okretati, sunce nije pobjeglo u drugi sustav i nije bilo smaka svijeta...mirni ste :P

kupila sam kokicu jer mi je došlo da jedem juhu, kuhano meso i sos...juha od onih industrijski proizvedenih pilećih lešina je nemoguća misija, mislim moguća je, ali mi smrdi

a i definitivno je ljepši izbor povrća nego u dućanima, a dobije se i komplimenata prodavača, tako...trebam češće na plac ;D



tu vam stvarno ne treba recept, ili možda treba, za one koji tek uče kuhati ;)

1/2 kokoši (cijela je bila oko 2,5 kg) zajedno s nogama, vratom i iznutricama
sad, ja volim više povrće od mesa, tako da je u juhi završilo 5 mrkvi, 3 peršina zajedno s lišćem, veliki komad celera, prepečena polovica glavice luka (na ploči ili plinu), pola velike paprike, desetak zrna papra, sol i malo kurkume za žuću boju-to možete i izostaviti, možete ubaciti i koji peperoncin, ali sam jučer bila dobra pa nisam previše zaljutila juhu ;)

u hladnu vodu staviti povrće narezano na veće komade, ako hoćete bolju juhu stavite u hladnu vodu i kokoš, ako vam je to meso kasnije glavni ručak stavite kokicu u vodu kad provrije, u komadu ili razrezanu u dijelove, s kožom ili bez nje, vaš izbor, ja ogulim svu kožu jedino mi se ne gnjavi sa skidanjem kože s krila, i onda lagano kuhajte oko 2 sata, probajte meso da li je mekano, ako je, juha spremna za procjeđivanje i ukuhavanje tjestenine

jučer sam to maestralno izvela, tako sam suknula tjesteninu u juhu da je pola juhe završilo na kuhaćoj ploči, ormariću ispod ploče i podu...kao da prvi put kuham,a to mi se ni tada nije dogodilo :D



za ručak, kuhano meso, krumpir skuhan u ljusci i sos od paradajza, na malo ulja staviti žlicu brašna, promiješati, možete pržiti ako hoćete, ja ne pržim, ulijte pasirane rajčice ili zdrobljene pelate, oko 2-3 dl, koliko vam već treba, par žlica juhe, posolite koliko treba, pošećerite malo, prokuhajte na laganoj vatri desetak minuta



za desert su bili superlimunski muffini s bloga sjediijedi.tportal.hr, neću pokušavati umetati link jer blog.hr ima svoje bugovite boljke pa bi se moglo dogoditi da mi nestane cijeli ovaj post koji sam dosad napisala, a to bi me malo iživciralo :P

starijem sinu su super, mlađem i meni tu fali još nekakvih aroma, nas dvoje volimo začine :D inače su krasno sočni i mekani

recept ću samo skopirati

tijesto za 20ak muffina

300 g glatkog brašna
140 g šećera
1 prašak za pecivo
prstohvat soli
1 vanilin šećer
200 g kiselog vrhnja ili mlijeka
100 ml mlijeka
100 ml ulja
2 jaja
1 oveći limun (sok i korica)
čep limoncella ili maraschina

Zagrijte pećnicu na 200 C.

U jednu posudu ubacite suhe sastojke, dočim u drugu one - mokre.
Kad ste to sve lijepo učinili, pomiješajte ih i pretvorite u jednoličnu, ravnomjernu, mirisnu smjesu. Ako imate provjerenog limunara na placu ili roditelje koji nešpricane limune imaju u svom dubrovačkom vrtu, poput moje Nike, ne libite se, u smjesu, naribati limunove korice koliko vam srce poželi.

Smjesu izlijte u kalupe za muffine i stavite u pećnicu na 20 minuta.
Kad se pridignu i zažute izvadite ih iz pećnice i pustite par minuta da se ohlade.

<< Arhiva >>