BANKE I POLITIČARI IZNAD USTAVA I ZAKONA: SLUČAJ OTP BANKE

utorak, 13.02.2007.

114 DANA BEZ KUNE PRIHODA I TO BEZ IKAKOVE OBAVIJESTI I RJEŠENJA


Ne, to nije povijesna priča iz tzv. mračnih vremena nacizma, odnosno još mračnijih vremena islamskih kao i komunističkih režima (potonji je pobio više od 100 milijuna ljudi) koji su unesrećili milijarde, nego čin izvjesnog Zajedničkog odvjetničkog ureda iz Pule, ovlaštenih odvjetnika tzv. OTP banke. Za ovaj zločin nada mnom iz navedenog ZOU-a najviše je zaslužna, po mojim saznanjima, odredjena tzv. odvjetnica MERIME IBRAHIMOVIĆ, koja je zadužena za moj slučaj.
Takav sam dojam dobio od osobe koja se javljala na telefon kada bi ih zvao u studenom 2006.

Naime, ti me odvjetnici i ta tzv. banka - o kojoj ću malo više istraživati i pisati na jednom od novih portala koji će odlučiti izbore 2007. - drže od 30. listopada 2006 s blokiranim računom, BEZ IJEDNE OBAVIJESTI, RJEŠENJA, BILO KAKVOG OČITOVANJA, DRSKO I BAHATO!!

NAJVAŽNIJE, BEZ IJEDNE ZAKONSKE OSNOVE, NEUVAŽAVANJA MATERIJALNE ISTINE (POD UVJETOM DA UOPĆE POZNAJU OVAJ POJAM), TE ĆE MENI OSOBNO DOKAZATI (NA SVOM PRIMJERU) DA JE MOGUĆE ŽIVJETI PO ZIMI, BEZ KUNE, 112 DANA!

114 dana bez kune! Kada počnu ročišta na temelju moje tužbe, svi ti civilizacijski smradovi koji su me osudili na umiranje. trebati će to dokazati na svom primjeru. 114 dana i više živjeti će bez kune!!! I rasprave ne će imati profil stupidnog birokratskog postupka, kao što ročišta uglavnom imaju, nego ćemo ustanoviti jesu li uopće sposobni i kvalificirani raditi kao odvjetnici, banka i tome slično, obzirom na očigledno hendikepiranu razinu svijesti i odgoja.

- 15:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #