BANKE I POLITIČARI IZNAD USTAVA I ZAKONA: SLUČAJ OTP BANKE

petak, 02.02.2007.

GODIŠNJICA MOJE TEŠKE NESREĆE U OZRAČJU 92-DNEVNE GLADI, OTP BANKE I MERIME IBRAHIMOVIĆ!

Moja obitelj, moj otac jedan od najvećih živućih kipara u Hrvatskoj, brat-teniski umjetnik i profesionalac koji je uveo taj sport u današnjem obliku na ove prostore, moja majka - junak obitelji i ja, nismo se nikad žalili na nanesene nepravde počinjene nad nama niti pokušavali
prodati jeftine imbecilne i profane priče poput primjerice političara u Hrvatskoj (pr:priče o prisluškivanju bez ijednog dokaza s bubicama koje kupe na Jakuševcu za 15 kuna- sada o tome pričaju neke neki ženski likovi kao što je to 2003. funkcionalno nepismenom hrvatskom gledateljstvu u TV Dnevniku priopćavao Vladimir Šeks. Zapravo, to je njihov politički program).

Samo dva slučaju nepravde prema mojoj obitelji (u velikom broju drugih):

1) Mom ocu su u KBC-u Split na rutinskoj operaciji mrene oslijepili jedno oko zbog toga što doktor nije provjerio očni tlak. Pravni proces kojeg je započeo moj otac, naravno, u ovoj državi birokratskog postupka, a ne zdravog razuma, morala i poštenja, nije odmakao daleko, jer je trebalo dokazati da doktor nije provjerio očni tlak (što je bilo očito iz dokumentacije), a potom je vještak trebao dokazati d aje do osljepljenja došlo zbog toga,što on valjda iz kolegijalnih razloga nije moga.KAKVA SRAMOTA!

2) Moj brat, svojedobno (ne tako davno, u 80-im) medju TOP40 ATP profesionalaca u svijetu, prethodnik generacije Ivaniševića, Orešara itd., nije NITI JEDNOM POZVAN U Hrvatski tensiki savez, niti su ga ikad Kontaktirali.
A on je gotovo deset godina na svojim ledjima, bez materijalne i stručne pomoći bilo kojeg saveza ili čak kluba, promaknuo hrvatski tenis od marginalnog športa u jedan od najomiljenijih!!!

Potom:

Moja autombilska nesreća (nisma vozio), 1.veljače 1980 u Hamburgu, od koje, kako je vrhunski profesor u Hamburg-Altona bolnici rekao mome ujaku rekao 'jedan od tisuću ueberlebt',odnosno preživi, a možda jedan od milijun ili više uopće povrati svoje ukupne mehaničke i mentalne sposobnosti s mogućnošću daljnjeg razvoja, zapravo je moja osobna stvar, bolno doba moje obitelji, prijatelja.No, ovaj podatak je važan zbog posljedica nesreće, čije sam katastrofalne lomove, hematome glave itd,. preživio, a nakon razdoblja rehabilitacije od oko 8-9 godina zbog koje sam trebao napustiti briljantno započetu karijeru medijskog inovatora i poduzetnika, osjećam i danas, kroz epi napade i stanja, za koja sam bio uvjeren da davno iza mene, zahvaljujući mojoj strpljivoj i višegodišnjoj (samo)terapiji.

Tako se može razumjeti da krivnjom loših rada sudova i nepoštivanju primjerenih razumnih rokova za pravično rješenje (presudu),te stanja legaliziranog kriminala u kojoj je su većina'novostvorenih' poduzetnika i političara moralno ( i po mnogo čemu drugom) klasične bitange, koji su me je bacili u kanalizaciju postojanja - umjesto da sam po običnoj i drugim štetama milijunaš koji oblikuje hrvatsku stvarnost na način stubokom nacionalno i gospodarski drugačiji od onog kako političari i njima podložni
rade danas - u sebi gorim, stišće me u grudima, ne mogu i nisam mogao realizirati ultraprofitabilne projekte, osjećam nemoć,prezir okoline...

Slučaj OTP banke i 'privremena blokada računa'ili što već jest, jer nije bilo niti ima ikakovog dopisa, rješenja ili očitovanja tzv.ovlaštenih odvjetnika iz Pule, odnosno MERIME IBRAHIMOVIĆ, kojoj pripada moj slučaj prema spoznaji iz nekoliko razgovora s ZOU u Puli, samo je kap koja je prelila čašu.

S ST-om sam pomogao etabliranju novih vrsta žanrova i ukidanju smrdljive i zločinačke SFRJ (na žalost,krivnjom sudova ne i krda koje je potom opljačkalo Hrvatsku), dok je Tudjman podcijenio mržnju francuskih i inih
političara tzv. razvijenih zemalja prema katoličkoj Hrvatskoj i njihovo prijateljstvo sa Srbijom, zbog čega su i proveli, na štetu hrvatskog nacionalnog korpusa, stvaranje islamske i mudžahedinske države u centru Europe.

Dakle, u zemlji povijesno i isključivo hrvatskoj, gdje su Hrvati do Osmanlijske invazije u ime Alaha i osvajanja bili autohtoni narod, zemlji u kojoj je stolovao jedan od mojih vjerojatnih predaka- kralj STJEPAN OSTOJA, te kralj TOMAS OSTOJA...

Epilog 2007: Nakon naseljavanja Hrvatske 'penzionisanim' oficirima JNA i njihovom 'decom',
90-ih smo poput Caritasa primali muslimane u Hrvatsku, dok su oni istovremeno (i od ranije) vodjeni svome pećinskom vjerskom fanatizmu jednostavno IZBACILI i OBESPRAVILI HRVATE U BOSNI I HERCEGOVINI.

Danas, MERIMA IBRAHIMOVIĆ mene drži 92 dana bez kune jedinih prihoda,i to bez prethodne obavijesti, bez ičega, bahato i drsko krši zakonske, ustavne odredbe,pa na kraju i naše ugovorne odredbe, kao i one stvarnih ljudskih prava (koja su kod nas po naredbi EU i ostalih naddržavnih institucija ljudska prava, čini se, svedena na 'prava homoseksualaca na istospolni život ili možda čak brak',' prava na povratak četnika' i manjina itd.)

ZOU IZ PULE, ODNOSNO OTP BANKA 92 DANA ME DRŽE BEZ KUNE ZA ŽIVOT, ZA ŠTO BIH TREBAO PODNIJETI KAZNENU PRIJAVU PROTIV NJIH ZA POKUŠAJ UBOJSTVA S NAMJEROM,NARAVNO UKOLIKO ISTI NE DOKAŽU U SIMULACIJI MOJIH OKOLNOSTI DA JE MOGUĆE ŽIVJETI NA OKO NULA STUPANJA, BEZ HRANE UZ POTROŠNJU ENERGIJE ZBOG MOG RADA (PREDAJEM PRIVREMENO NA ŠKOLI) 92 DANA BEZ KUNE!

TAKODJER, SVI ONI KOJI IM BUDU NA OPĆINSKOM SUDU MOGUĆE DALI ZA PRAVO, TO ĆE DOKAZATI NA SVOM PRIMJERU.

Inače, u postupku sam pisanja Kaznene prijave protiv A.P.-a, mog tadašnjeg velikog prijatelja i u nekim situacijama supatnika i mogućeg suradnika na projektima oko kojih smo se dogovarali.

Kaznenu prijavu ću uputiti i prema Zajedničkom odvjetničkom uredu i OTP banci, koji se ovaj put neće moći vaditi na nekakve 'pravno-formalne razloge'. ONI ME DRŽE 92 DANA BEZ KUNE, UNATOČ ČINJENICI DA SAM IH UPOZNAVAO OD 2003. SA OKOLNOSTIMA I MOJOM NEZAPOSLENOŠĆU,
ODNOSNO KASNIJE PRIVREMENOM ZAPOSLENOŠĆU KOJA JE UVJETOVALA MOJU JAMSTVENU NESPOSOBNOST. TAKODJER; INZISTIRAO SAM DA KAO KOLEGE KORISNIKA KREDITA S ISTIM NADJU MIRNO RJEŠENJE.

Ovo što sada rade rade s namjerom ugrožavanja mog zdravlja, nanošenja materijalne i zdravstvene štete te konačno moga usmrćivanja.

Ukoliko to Državni odvjetnik, Općinski sud, ove činjenice moje Tužbe odnoso Prijavu ne uvaži, znači da imam krivo, tj,. ONI ĆE NA SVOM PRIMJERU ŽIVJETI BEZ KUNE 92 DANA, A DA NE SPOMINJEM TJESKOBU I NERVOZU ZBOG NEMOGUĆNOSTI OSTVARENJA PROJEKTA KOJI SU BILI MU TIJEKU
KOJA SE ZBOG TOGA STALNO JAVLJA U GRUDIMA, U CIJELOM ČOVJEKU.

Štoviše, dat ću im da žderu papire sa tzv. zakonima, ako su zakoni ispred zdrave prosudbe ze stvarnog naravnog zaklona i morala na kojima počivaju i ljudska prava i institut zdravog razuma - common sense (drugim riječima: pravilnog rada mozga na malo višopj razini od molekule), poštenja, morala i pravičnosti. Zakon treba služiti životu, a ne da nečiji moralni i u mnogočemu vizionartski život služi za akrobacije par birokrata i odvjetnika koji se igraju zakona, s teškim ili smrtonosnim posljedicama po žrtvu.

- 12:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #