/*--- LOGO ---*/ .logo{margin: 0px 0px 0px 1px;border:0px;}

srijeda | 24.05.2006.

Post radi reda

Pa eto...opet je kucnuo čas da se i ja malo javim..na vašu žalost :D
Vidim da su se neki zaželjeli...pa reko da bacim koje slovo....
Nema ništa novo...vrijeme teče i nosi me sa sobom...i mijenja...žalosno je što se sve to mijenja samo u gorem smislu...ne uvijek,ali gotovo uvijek.No,valjda je to smisao..Moramo ojačati thumbup
Zadnjih dana se uglavnom patim sa školom...ne da mi se učiti.Ja radije učim od života bang
Ali činjenica je da neki ljudi koliko god se trudili,ne dobiju nikada što bi trebali.Pa ni onu trunku istine bar koju zaslužuju...
Nekada bih se najradije bacio sa vidikovca...šteta što tu nema nijednog u blizini headbang ali glavom kroz zid...ne volim ove smajliće,ali vidim da je to neki trend pa ono...jednom se živi...
neznam što da vam kažem...ako vas nešto zanima kontaktirajte me...sumnjam da ću imati posla sa mailom ali nema vezecool
Uglavnom...čuvajte se,uživajte i pozdravljam vas mahzujo

- 20:25 - R u talkin' to me? (13) - svrši na papir - # -

<< Arhiva >>