subota, 07.06.2008.

Let the good times rock!

Osjećam se... sputano. U onom tipično tinejdžersko-buntovnom stilu, reći ću da me moje obrazovanje sputava. :) Naravno da zvučim blesavo, ali eto, that's just how I feel. To, naaaaaaaaaravno, nema veze sa školom samom, nego sa pojedinim stavovima/hirovima (o njima drugom prilikom). rolleyes
Kako god, trebam izdržati još 15 radnih dana, a onda sam slobodna. Slobodna! Imat ću vremena koliko hoću za sve svoje omiljene aktivnosti! Moći ću bez grižnje savjesti provesti cijelo popodne u svojoj sobi, slušajući Van Halen i Europe i unoseći neograničene količine Milke i Kinder-svega-i-svačega u želudac. Moći ću otići u kino pogledati 'Seks i grad' i još neke filmove koje želim vidjeti. Moći ću lutati zagrebačkim antikvarijatima u potrazi za dugo željenim gramofonom i starim filmovima koje želim pogledati, a nema ih u videotekama (usput, ako netko ima informacije o tome gdje se mogu naći spomenute stvarčice, nek' se javi!). Moći ću... puno toga što trenutno ne mogu, što zbog nedostatka vremena, što zbog ove glupe kiše koja mi već danima ne dopušta da se upustim u opuštenu šetnju gradom. Nadam se da će se vrijeme popraviti, jer su količina sunčevog svijetla i količina mojeg dobrog raspoloženja proporcionalni (kao kod većine ljudi, I suppose).
A onda... A onda... Šećer na kraju (tj. na sredini ljeta, ali nema veze). :) Naime, vaša draga blueberry 13. srpnja odlazi na zasluženi odmor u London! Neki zlobnici će se možda, kada čuju o čemu se zapravo radi, upitati: 'Je li to doista odmor?', ali njihovim mišljenjima se ne zamaram. Da ukratko objasnim. Moji mom&dad su mi uplatili dvotjedno učenje engleskog u tom gradu. To je kratka verzija. Onu dužu ćete saznati oko 30. srpnja, kada se vratim u Zagreb (ako se uopće odlučim vratiti, hehe) i kada vas opsežno obavijestim o svojoj otmjenoj engleskoj pustolovini. U vezi toga sam euforična već od kraja travnja kada je uplaćena prva rata, a uzbuđenje svakim danom raste. Sretna sam što ću učiti svoj najdraži jezik (da, to je za sve one zlobnike koji SVOJ odmor ne mogu ni zamisliti da provedu u ikakvom učenju, nego im je vrhunac ljetnih praznika dangubljenje na nekoj pretrpanoj betonskoj plaži preko dana, a buljenje u TV navečer), ali u isto vrijeme i upoznati britansku kulturu koja me oduvijek fascinirala, upoznat ću London (koliko budem mogla u tom vremenu, jer čula sam da je London toliko pun znamenitosti da je potrebno puuuuno vremena da se sve one obiđu), upoznat ću ljude iz cijelog svijeta ( i prvi puta se okušati u karaokama pred istima, hehe), probati pokoje autohtono pivo (ali samo probati, ipak sam ja maloljetni anđelčić, jel belj) obaviti kakav-takav shopping (čitaj: poharati Oxford street uzduž i poprijeko), pojesti kompletni English breakfast, prošetati pored Temze, zavesti princa Williama i/ili Orlanda Blooma... Ambiciozno, zar ne? I ne, ni pod kojim uvjetom ne odbacujem posljednju stavku smijeh. Jesam li napomenula da ću se tada također prvi put voziti avionom? Wish me luck!
Također meni značajno: krajem mjeseca mi je rođendan. I to sedamnaesti! Najviše me veseli to što ću biti kao 'Dancing queen'. Young and sweet, only seventeen! A nekoliko dana poslije rođendana je Dirty dancing u Tvornici koji ću, dakako, pohoditi, jer mislim da je najbolji način na koji ću moći proslaviti svoj novi epitet sedamnaestogodišnjakinje to da se razbacam na Footloose, zar ne?

Pjesma iz naslova kaže:
Baby, tonight we will celebrate
and talk about times 'till it gets real late.
Yes, baby, tonight we'll appreciate just what we got...
So let the good times rock!


Ne znam za vas, ali ja se slažem s tim!

Rock it! by blueberry

- 17:58 - Komentari (5) - Isprintaj - #
  • <$TekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.