Veni, vidi, dormivi

ponedjeljak, 06.08.2007.

Zdrav razum

Why be sweet, why be careful, why be nice?
A man has only one thing on his mind.
Why ask politely, why go lightly, why say please?
They only want you on your knees!
There's a few things that I never could believe:

A woman when she weeps,
A merchant when he swears,
A thief who says he'll pay,
A lawyer when he cares;
A snake when he's sleeping,
A drunkard when he prays.
I don't believe you go to heaven when you're good
everything goes to hell anyway



Tom Waits


Nogomet je dobra stvar. Pogotovo ako ste dobar nogometas. Basnoslovne cifre? Don't get me started... 'Ocu i ja pare. Trenirat cu duplo vise od njih ako treba. Igrat utakmicu svaki dan, i za duplo manje nego prosječni Blues iz Chelsea. Po tome ja bih bio best buy na tržištu. Nažalost, nastavnici tjelesnog i brojni skauti inozemnih klubova nisu prepoznali moj talent kojeg nisam niti pokazao. Zato ću se vjerojatno nastaviti mučiti do 65. i zaslužene, ali mizerne mirovine. Mogu misliti kako je tek nekom umirovljeniku kad gleda takav nesrazmjer; ja još živim u nadi da neću morati razmišljati kako rasporediti 1500kn na mjesec dana (a to je još dobra mirovina). Onda se još desi prepucavanje, hoće li igrač zaraditi 80 ili 100 tisuća eura tjedno. (Untisumpora!) Najvažnija sporedna stvar na svijetu možda i nije toliko sporedna. Da država sponzorira kulturu i istraživanja koliko sponzorira sport (na svim područjima, nije to samo financijski), gdje bi nam bio kraj?

Doduše, ima i daleko gorih stvari.

Zastupnički dom američkog kongresa usvojio je proračun za Pentagon u iznosu od 459 milijardi dolara. Neki nezavisni institut tvrdi da su u biti troskovi i veći, te da se radi o sumi od 1000 milijardi dolara za godinu 2006. U to su ubrojene ratne mirovine, liječenje ratnih ranjenika, istraživanje nuklearnog oružja, vojna pomoć inozemnim državama, ministarstvo pravde, kamate na ratne kredite... Cestitamo, bravo!

Za jednostavnu usporedbu, za znanstvena istrazivanja izdvojeno je 30 milijardi u obliku raznih fondacija.

Za drugu usporedbu, po nekim znanstvenim studijama i projekcijama, iznos potreban za pretvaranje Sahare u plodnu dolinu iznosi od 200-1000 milijardi dolara ;)

Tko je tu lud? Tom Waits nije.

06.08.2007. u 03:19 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (20)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

buduci da trenutno nemam slobodnog vremena za zekanje sa glazbom, odlucio sam maknuti radio dok ga ne sredim :)

hvala na razumijevanju

uprava :D

Houston, we have a problem

Radio radi u svim preglednicima sa instaliranim shockwaveom. Na ostalima se ni ne prikazuje.

Drugo - ja uvijek volim kliknuti na "komentari da/ne" tako da mi prikazuje samo postove, a ako zelim pogledati komentare uvijek mogu kliknuti ispod posta :)

mali tip :)

Izjave dana

History is the version of past events that people have decided to agree upon.

Napoleon Bonaparte


To the world you may be but one, but to one you might be the world.
N.N.


I made this letter longer than usual because I lack the time to make it short.
Blaise Pascal


Rad je najvece zlo koje je covjek smislio, gore i od rata. Rat prestane ali rad nikada. Ja sam za humani kapitalizam u kojem se ne radi ali se zaradjuje...
Pizda


I love French wine, like I like the French language. I have sampled every language, French is my favorite. Fantastic language. Especially to curse with. Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta more. It's like wiping your arse with silk. I love it.
Merovingian, The Matrix

dakle ovakav je osjecaj bit trijezan... skuzio sam zasto pijem... zato sto nemam zbog koga biti trijezan ...
QuiGon Jinn

I don't know if my wife left me because of my drinking; or I started drinking 'cause my wife left me.
Ben Sanderson, Leaving Las Vegas

Moji linkovi

http://apatrida.blog.hr/
bolje da sami pogledate nego da ja komentiram. moj biser medju blogovima.


http://dveriperunove.blog.hr/
Tko se imalo zanima za slavensku mitologiju i kulturu, ovdje ce doci na svoje.


http://bezimeninitko.blog.hr/
Razmisljanja jednog "malog" i "nevaznog" covjeka iz "nevaznog" sela u Slavoniji. Razne teme obradjene na zanimljiv i cesto satirican nacin.


http://deprimiran.blog.hr/
Razmisljanja jednog intelektualca u borbi sa depresijom. Vrlo azurno i vrlo citljivo stivo.


http://walkingonclouds.blog.hr/
Puno dobre glazbe i loseg spama. brisi taj spam :))