Veni, vidi, dormivi

četvrtak, 02.08.2007.

Za nas neobrazovane...

...sto znaci naslov ovog bloga?

Pretpostavljam da svi znamo i slozno vicemo, dodjoh, vidjeh, zaspah!

A sto znaci, npr:

"Vir sapit qui pauca loquitur." ?

ili:


"Non Gradus Anus Rodentum!"

Tajnu cu vam otkriti nesto kasnije :) Sto u biti zelim reci?

Pogledajte moj primjer. Imao sam trogodisnju nastavu latinskog u skoli. "Sklanjao", demoralizirao, prevodio i izvlacio se na milijarde razlicitih nacina da bih dobio zasluzenu cetvorku. A sada? 10 godina nakon, mozda i malo vise? Ahem, time to visit little boys' room. Mozda bi oni "peticari" iz mog 4d razreda mogli "sklanjati" poput Briana u Monty Pythonu. Opca gimnazija? Taj naziv doista i duguje svojoj preopcenosti i prenapucenosti mladim ljudima kojima se servira milijardu informacija iz kojih ce oni onda izdvojiti podrucje svojeg interesa, ali neki mozda zbog ocjena iz neinteresantnih predmeta nece moci nastaviti i produbiti taj interes na fakultetu :) Mozda se stvarno netko zagrijao za taj "latimski". Iz moje generacije bas i nije. Dobro, nasrnuo sam na jadni mrtvi jezik - o mrtvacima sve najbolje. Nije problem u samom predmetu: sama prezentacija mnogostva opcija i pisanog naslijedja ljudskog roda je u principu OK. Ono sto nije OK je cilj koji ovakva nastava zeli postici, i koji postize - uglavnom besmisleno bubanje i pisanje salabahtera (iliti puskica, po bosanski), baziranje na memoriji (i to uglavnom kratkorocnoj - tko usavrsi kratkorocnu memoriju, imat ce sve 5) umjesto na zdravoseljackom logickom i deduktickom razmisljanju. Glad za znanjem nije samo fraza. Onaj tko stvarno nesto zeli znati naucit ce prije ili kasnije, informirat ce se. Bar smo mi blagoslovljeni pustopoljinama interneta za razliku od nasih roditelja koji su imali "samo" knjiznice i fakultete. Kazem ja - iebes knjiznice! Zivjela lijenost! Osim toga, lijenost je majka dovitljivosti. Sigurno dizala nije izumio netko tko se volio penjati.

Bez daljnjega da je steceno znanje vrlo bitno u svakidasnjem zivotu. Jednako je bitno to znanje iskoristiti na sto bolji i ucinkovitiji nacin, a to je ono sto skolama fali.



Vir sapit qui pauca loquitur?

Pametan je tko malo govori. (drugim rijecima, ja sam debil.)



Non Gradus Anus Rodentum!

to se odnosi na ovaj blog - pa kaze (na engleškom je zvučnije)=

Not worth a rats ass!!!!

Do slusanja.

02.08.2007. u 05:16 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (20)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

buduci da trenutno nemam slobodnog vremena za zekanje sa glazbom, odlucio sam maknuti radio dok ga ne sredim :)

hvala na razumijevanju

uprava :D

Houston, we have a problem

Radio radi u svim preglednicima sa instaliranim shockwaveom. Na ostalima se ni ne prikazuje.

Drugo - ja uvijek volim kliknuti na "komentari da/ne" tako da mi prikazuje samo postove, a ako zelim pogledati komentare uvijek mogu kliknuti ispod posta :)

mali tip :)

Izjave dana

History is the version of past events that people have decided to agree upon.

Napoleon Bonaparte


To the world you may be but one, but to one you might be the world.
N.N.


I made this letter longer than usual because I lack the time to make it short.
Blaise Pascal


Rad je najvece zlo koje je covjek smislio, gore i od rata. Rat prestane ali rad nikada. Ja sam za humani kapitalizam u kojem se ne radi ali se zaradjuje...
Pizda


I love French wine, like I like the French language. I have sampled every language, French is my favorite. Fantastic language. Especially to curse with. Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta more. It's like wiping your arse with silk. I love it.
Merovingian, The Matrix

dakle ovakav je osjecaj bit trijezan... skuzio sam zasto pijem... zato sto nemam zbog koga biti trijezan ...
QuiGon Jinn

I don't know if my wife left me because of my drinking; or I started drinking 'cause my wife left me.
Ben Sanderson, Leaving Las Vegas

Moji linkovi

http://apatrida.blog.hr/
bolje da sami pogledate nego da ja komentiram. moj biser medju blogovima.


http://dveriperunove.blog.hr/
Tko se imalo zanima za slavensku mitologiju i kulturu, ovdje ce doci na svoje.


http://bezimeninitko.blog.hr/
Razmisljanja jednog "malog" i "nevaznog" covjeka iz "nevaznog" sela u Slavoniji. Razne teme obradjene na zanimljiv i cesto satirican nacin.


http://deprimiran.blog.hr/
Razmisljanja jednog intelektualca u borbi sa depresijom. Vrlo azurno i vrlo citljivo stivo.


http://walkingonclouds.blog.hr/
Puno dobre glazbe i loseg spama. brisi taj spam :))