07.03.2007., srijeda

Prosvijetljena perspektiva

Ovo je napisao Andz Roonez, čovjek koji je imao poseban dar: znao je reći vrlo mnogo s vrlo malo riječi...

• Naučio sam...

Kada si zaljubljen, to se vidi.



• Naučio sam...

Da mali svakodnevni događaji čine život spektakularnim.



• Naučio sam...

Bog nije sve učinio u jednom danu... Zašto mislim da ja mogu?



• Naučio sam...

Da ti je, bez obzira koliko ozbiljnosti život zahtijeva od tebe, uvijek potreban prijatelj s kojim se možeš glupirati.



• Naučio sam...

Da je ponekad sve što netko treba, nečija ruka za držanje i srce za razumijevanje.

• Naučio sam...

Da činjenice, ako ih ignoriram ili izbjegavam, ne mijenjam.

• Naučio sam...

Najlakši način da kao osoba rastem jest da se okružim ljudima koji su pametniji od mene.



• Naučio sam...

Da je život težak i zahtjevan, ali da sam ja žilaviji i izdržljiviji.

• Naučio sam...

Ako se naučiš živjeti u luci gorčine, sreća će se uvijek usidriti negdje drugdje.

• Naučio sam...

Da nitko nije perfektan, dok se ne zaljubiš u njega.

• Naučio sam...

Da dobre prilike nikada nisu izgubljene; netko će se uvijek poslužiti onima koje ti propustiš.

• Naučio sam...

Da ne mogu odabrati kako se osjećam, ali da mogu odabrati što ću napraviti u vezi toga.



• Naučio sam...

Da ljubav, a ne vrijeme, liječi sve rane.



• Naučio sam...

Da svi žele živjeti na planini, ali da se sva sreća i rast događaju dok se uspinješ.

• Naučio sam...

Što imam manje vremena, više stvari mogu napraviti.

• Naučio sam...

Da je ispod svačijeg tvrdog oklopa netko tko želi biti cijenjen i voljen.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.