23.01.2007., utorak

susret...



Srela sam ga neku večer, sasvim slučajno. Mogla bih slobodno reći i neželjeno. Dugo se nismo vidjeli, svatko je bio zaokupljen svojim životom i kretao se svojim svakidašnjim ustaljenim stazama... a i nisam ga htjela vidjeti izbjegavajući pritom sva mjesta gdje bi se to eventualno moglo dogoditi... stoga, nije bilo raskršća na kojima bi se mogli naći oči u oči.

Gledajući njegov iznenađujući pogled tu večer dok mi je prilazio osjetila sam tup udarac duboko u sebi... U prvom sam trenutku bila ljuta na sebe znajući da sam se nakon dugo vremena pojavila na mjestu gdje sam znala da dolazi... prevrtanje različitih nijansi osjećaja u meni se nastavilo...

Naravno uslijedilo je kulturno pozdravljanje sa kiselim osmijehom sa moje strane i poljubac u obraz kao da nam je drago što se vidimo nakon toliko vremena.
A u meni i dalje onaj tupi, hladan osjećaj, istovremeno tako strašan i neugodan sa velikom željom da cijela ta farsa ponovnog susreta što prije nestane, ne znam zašto ali mislim da sam u svemu tome čak i pocrvenila, kao neka klinka.

Nakon što se udaljio od našeg stola osjetila sam veliko olakšanje... kao da više ne moram glumiti da sam sretna što ga vidim jer... davno me povrijedio... davno je naša priča trajala... ako bi se to moglo uopće tako i nazvati, jer ono što smo imali je bila samo fizička privlačnost i površna želja za daljnjim upozavanjem iako se neki klik dogodio... svidjeli smo se jedno drugome tada...

Poznajete li onaj osjećaj kada nakon što Vas netko povrijedi drugačije od drugih, želite mu to vratiti? Ne na onaj klasični okrutni način nego onako da ga boli iznutra... u srce kao što se to Vama dogodilo... sretna slika nove zaljubljenosti raspala se na sto minijaturnih raznobojnih stakalaca koje više nije bilo tako jednostavno pokupiti, a kamoli smisleno zalijepiti natrag... jer povrijedio je klinku koja sam tada bila...
ali istovremeno želite tako žarko biti uz tu osobu i iznova slušati njegova obrazloženja zašto je cijela ta priča dobila upravo taj nastavak... razlozi zvuče glupo, jadno... ali svejedno... vuče Vas...

Slučajno i ostatak smo večeri proveli u istom društvu... Stajali smo tako jedno pored drugoga... ja pokušavajući se zabavljati bez toga da se susretnem s njegovim pogledom... ne osjetim ni najmanji dodir, makar i slučajan, s njegove strane... ništa, samo onako hladno... coolerski kako je on to inače jako dobro odrađivao...

Ali igrom slučaja započeli smo razgovor... Isprva neobavezan razgovor o glupim stvarima... a nakon toga priča je došla na nas... na vrijeme kada je sve stalo, naš bilo kakav daljnji kontakt... i ne znam što me vuklo neprestano dalje da sve to slušam... vjerojatno ona jaka želja koju sam maloprije navela... ili su nam se pogledi susreli na onaj isti način kao i davno prije... htjela sam čuti njegovu priču... iznova...

U nastavku večeri pogledi su se nizali, a i priča je išla sve dublje... vuklo me i dalje... htjela sam stati, vratiti mu moje tadašnje razočaranje i bijes u lice... odbiti ga od sebe kao najgoreg neprijatelja, ali nisam to napravila... zašto? Vjerojatno jer sam glupača koja se ponekad previše vraća u prošlost želeći ispraviti neke stvari i sa nekih slika jednostavno obrisati bol... kao da je to moguće... kao i nastaviti sa pričom koja je odavno bila zakopana u onu kutiju uspomena koju otvaraš samo kada moraš...

Nakon mnoštva izrečenih riječi... dolazak kući, sve kao u bunilu, kao u snu... U zrcalu sam vidjela svoje lice iz kojeg se sve dalo pročitati...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.