at gdje sam bila, šta sam radila... - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

22.07.2006., subota

gdje sam bila, šta sam radila...

Probudila sam se jutros, nisam mogla disat normalno, pekle su me oči, svrbio nos i grlo... Opet me uhvatila peludna hunjavica, ovaj put ne znam što je uzrok, ali znam da sam ispalila jučer jer nisam bila u mogućnosti popit tabletu cijeli dan i stvarno mi je bilo loše. Kao šlag na torti, ugrizlo me nešto noćas, neću više ni nazivat ta čudovišta komarcima, za vrat, mali prst desne ruke i desnu podlakticu, tako da sad imam dvije i pol ruke! Imam i upalu mišića! Gle mene, sad se samo žalim, ali htjela sam vam dočarat sliku na šta ličim!
Dakle ovako.... U četvrtak je bio kirvaj kod moje bake na selu, pa sam išla tamo sa svojim starcima, a budući da sam im tjedan dana već jedina kćer u kući stalno moram izvršavat neke takve obaveze obilaženja familije, bez mogućnosti izvlačenja. No, dobro, i htjela sam ići budući da mi uvijek bude zanimljivo tamo, ali tu je bila i mogućnost žderanja hrane koju nisam ja kuhala, pa me to još više veselilo! Kako me mama kao malu uvijek tjerala da se lijepo obučem kad idem kod bake, a pogotovo ka se nešto slavi, ta mi je navika nekako ostala do danas pa sam obukla svoju onu suknju na žirafe koja je odlična za ovakve vrućine jer joj je sustav ventilacije nezamjenjiv! ;c) I tako ja došla tamo, baka nas dočekala odmah s ručkom (ta žena uvijek misli da se ne hranimo kod kuće i glavno pitanje joj je jesmo li gladni i što ćemo jesti!), ostatak rodbine se negdje razbježao jer su svi došli prije nas, pa smo nas troje sami ručali, ja sam se usvinjila, pa je moja suknja dobila još i neke masne mrljice pored onih mrljica na žirafama! Savršeno!
Prije nego smo završili došao je neki stric od moje mame i razvezao neku priču, čovjek ima neku svoju teoriju zavjere da se usereš! (nešto kao kako muslimani imaju namjeru svojom brojnošću prevladat u cijelom svijetu, Kinezi također, a kako oni svi požari koji se događaju tijekom ljeta nisu slučajnost nego su ih četnici podmetnuli itd.) Nisam se mogla suzdržati a da se ne uključim u raspravu, ali to je bilo presmiješno.... Na kraju je moja stara zaključila umjesto mene kako sad znam odakle joj ta sklonost rasizmu i diskriminaciji! Bože pomozi!
Enivej, sestrična me pitala hoću li ostat prespavat tamo pa da navečer idemo van, na feštu, rekla sam da neću jer nisam ponijela ništa od potrebnih stvari (posebno su me mučile one tablete protiv alergije), ali sam se na kraju predomislila jer mi se javila Snoopy i najavila svoj dolazak tamo! Pomislila sam kako bi to bilo genijalno jer je ionako neću još dugo vidjet, a i kod kuće bi vjerojato samo lapila, a i sestrična je bila svojim autom pa bi se vratile već sutradan kući. I tako smo se sestrična i ja zaputile u tamošnju birtiju, bila je živa svirka-narodnjaci, pa mi je trebalo kojih pola sata da pročujem, i da prečujem, osjetna adaptacija učinila svoje... Snoopy se uskoro pojavila sa svojom cimericom i tak prestalo mi je bit neugodno zbog toga kako sam odjevena jer su se njih dvije mace sredile do jaja! Snupač je izgledala posebno jebozovno! ; p Pojavio se i onaj moj novootkriveni bratić, onaj The Bratić, s kojim me upravo Snoopy upoznala (inače, nas dvije imamo tamo neke zajedničke poznanike i manje-više prijatelje, tak je do toga i došlo). Ostatak večeri smo proveli svi oltugedr i bilo mi je baš super, pričala sam s nekim ljudima koje nisam dugo već vidjela i tak... Iako sam cijelu večer nešto cugala nisam se uspjela ni nazujat (vjerojatno zbog tonu hrane koje sam pojela i bambusa sa šugavim vinom), što je zapravo bilo vrlo pozitivno jer nisam stvarno imala namjeru napit se, a razlog zbog kojeg sam stalno pila je taj što nam je stalno stizala cuga na stol, ono nisam mogla odbit, iz pristojnosti! Snupač je otišla kući prije nego sam ja htjela da ode, ali svejedno smo se dobro provele zajedno, i zaključile kako bi mogle ponovit kakav izlazak tamo negdje...
Došla sam jučer navečer kući i odmah se požalila mami kako mi je crven nos zbog silnog curenja i kako mi je strašno cijeli dan jer nisam popila tabletu, ona mi je rekla:» To ti je možda od one marihuane koju si sinoć popušila!» Mislim dakle.... koliko me stara «dobro» poznaje. Samo sam ju blijedo pogledala i pmislila eee da samo znaš! Super obitelj!
Eeeee sad, imam jedno big question za vas sve! ( za vas kojima se da sjedit za kompom po ovoj vrućini pa ćete ovo pročitat, iskreno meni je to bilo vrlo teško ovih dana jer mi je u sobi pakleno). Igram se posrednika ovih dana hhehehhe! Treba li cura dati priliku jednom dečku koji se očito zagrijao za nju i koji je po mojoj procjeni ok? Situacija je slijedeća: ona se njemu sviđa, već neko vrijeme, meni je rekao neke lijepe stvari za nju, koje rijetko kad čuješ da dečko kaže na takav neki način, a ona je single, žalila se u zadnje vrijeme kako bi joj dobro netko došao pa makar i za «sam onak» i već prije nekog vremena sam joj nabacila ideju da proba nešto s njim jer mi je bilo očito da se on pali na nju i prije nego što mi je to rekao, tako da stvar nije nepoznanica. Ja joj kažem go for it, ono probaj pa ak bude nešt bude, ak ne nikom ništa, ljeto je savršena prilika za to, a gdje ima dima ima i vatre! Ona kaže kako ga «ne doživljava na taj način» pa sam sad htjela da čuje nešto i od drugih kako je to jako relativno i ponekad baš totalna neistina! Denser je otišla na more jučer pa samo ću prijenet šta je ona rekla: klin se klinom izbija!
Hoću vaše komentare na ovu temu.. oprosite ako sam vas udavila pričom, jbg volim pričat! Snoopy, peace, love and happiness! pusa velika svima! Pičić*C
Photobucket - Video and Image Hosting
- 14:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>