at <srinkolina>

srinkolina

02.08.2006., srijeda

Ljetovanje koje neće biti zaboravljeno

Hey ljudi moji, evo ja se vratila sa mora. Provela sam 2 divna tjedna na Krku (točnije u Malinskoj) sa svojim dragim. Bilo nam je super - vrijeme nas je služilo, more je bilo toplo kao u kadi, još nije bila tolika gužva što nama odgovara,... Na putu do mora svratili smo u NP Risnjak, gdje smo prošli poučnu stazu (preporučam svim zaljubljenicima u prirodu i šetnje) i jeli palačinke s borovnicama njami Za one koji ne znaju ja ljetujem na Krku već skoro 10 godina, jer moj stric tamo ima veliki apartman koji nam je uvijek na raspolaganju cijeli 7.mjesec, tako da nam ljetovanje ne bude skupo (samo klopa i prijevoz). Zanimljivo je otići tako na more i živjeti samostalno sa svojim dečkom, na taj način bolje upoznaš osobu. Npr. da li spusti dasku nakon što je bio na WC-u, kako kuha, da li će žrvovati gledanje najdraže serije kako bi njegova voljena mogla pogledati svoju najdražu seriju,...itd. Nama je ovo već drugo zajedničko ljetovanje tako da smo već znali neke stvari i mogu vam se pohvaliti da nam dobro ide zajedno (jedine nesuglasice blabla nastaju u kuhinji za vrijeme pravljenja ručka, jer smo oboje tvrdoglavi i mislimo da neke stvari najbolje znamo). Jedne noći mi se dogodila jedna zanimljiva stvar - sanjala sam nešto smiješno, nesjećam se točno šta, tako da sam se počela smijati u snu i taj smijeh je postajao sve jači, te sam se na kraju probudila, jer sam doslovno pucala od smijeha smijeh Ne mogu vam objasnit taj osjećaj, ali u svakom slučaju je zanimljiv (jel se to dogodilo nekome od vas?!?). Do sada mi se dogodilo da se smijem i plačem u snu, ali nisam se nikada probudila zbog toga. Ludnica! Divan doživljaj koji ću uvijek pamtiti će biti veliki valovi na kojima smo se kupali jedno popodne. Kada su svi ljudi počeli bježati sa plaže jer je izgledalo da će početi padati kiša, nas dvoje smo uskočili u vodu i kupali se više od 2 sata na ogromnima valovima. U jednom trenutku sam bila u plićaku do struka i prilazio mi je jedan val, mislila sam skočiti na njega, ali me on preklopio (trebali ste doživit tu silu vode, riječima se ne da opisati). O ostalim stvarima na moru neću pričati, jer vjerujem da vas ne zanimaju sladunjave ljubavne stvari cerek(u biti nikoga to ne zanima, ako se to ne događa njemu). No onaj dio ljetovanja koji će mi uvijek ostati u sjećanju je POVRATAK! Nakon što smo se spakirali (ja sam jedva strpala sve stvari u svoj kofer), morali smo pješačiti pola sata do autobusne stanice. Na samom početku tog puta meni se počeo raspadati kofer headbang- prvo je puklo ono sranje za koje vučete kofer, pa je pukla jedna ručka, a druga je visila na nekom šarafu tako da smo za tu ručku iskrivljeni naizmjenično vucarali kofer, na kraju su otpali i točkovi, a i tkanina se po šavovima počela raspadati (samo sam gledala kada će mi sve stvari poispadati van na cestu). U međuvremenu se nad nas nadvio neki gadni oblak i počela je malkice padati kiša, ali nam se na kraju smilovala i odgodila prolom oblaka za nešto kasnije (to bi bila ironija da je pala kiša jer u 2 tjedna bio je samo jedan pljusak u trajanju od 5 minuta, a u tom trenutku je izgledalo kao da će se nebo otvoriti). Kad smo se trebali ukrcati u bus jedva smo našli mjesta. Tada sam se našalila (citiram samu sebe): "Ajd valjda ne može biti gore od ovoga". Ah da sam samo znala što me čeka! bang Bus nas je odvezao do Rijeke gdje smo sjeli na vlak. Putovali smo po noći. Oko 5 sati smo stigli u Zagreb gdje smo stajali 2 sata, jer je kasnio vlak iz Splita čiji vagoni se spajaju s nama. Znači to je bilo doba pred jutro, zora, kada je ljudima najteže ostati budan zijev. Tako da smo na pola sata i ja i moj dečko zaspali, što je bilo dovoljno da nas pokradu točnije da MENE pokradu. Ne znam na koju foru su nam ušli u kupe a da ih nismo čuli (neki tihi gadovi nono), ali uspjeli su i našli su moju torbicu (to je ona što ide oko struka, u puku poznata kao pederuša) koja je bila sakrivena ispod mog ogromnog raspadnutog kofera. U njoj mi je bio novčanik sa novcima i svim dokumentima (osobna, zdravstvena, kartice, x-ica,..), mobitel (tako da mi onaj broj više ne vrijedi), moj voljeni i-pod, naočale,.... no Kad smo skontali šta se dogodilo bilo je prekasno. Prešla sam cijeli vlak, zavrila u svaki kupe i sve ljude ispitala da li nešt znaju, a kondukter mi je rekao da HŽ nema ništa s tim te da trebam to prijaviti policiji. Čim sam došla u Osijek otišla sam na policiju i prijavila što se dogodilo (bilo trenutaka kada je čika policajac rekao da je moj dečko osumnjičen i ispitivao me kakva nam je veza - e stvarno svašta" nut). Eto to je to, povratak kući iz pakla! Jedno divno ljetovanje je zasijenio jedan ružni događaj namcor (ako putujete vlakom pazite na svoje stvari da ne završite kao ja!!!!) U svakom slučaju kao što naslov posta kaže ovo ljetovanje neće biti zaboravljeno nažalost više zbog loših stvari nego zbog lijepih. Eto ljudi ovo su moji memoari ovog ljeta, ako kraj nekog prozujim u gradu nemojte mi zamijeriti jer sam trenutačno čorava koka, jer su mi ukrali moje očale zujo
Pozdrav svima! mah Nadam se da se vama slične stvari neće dogoditi
BACH
- 10:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>