at Brzdej parti... - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

04.04.2006., utorak

Brzdej parti...

Obećala sam tu nekima pisati kako je bilo u subotu... Kao što znate, naša Ajvi je slavila 21. rođendan. Pripreme su trajale danima...
No pustimo to. Tulum je trebao početi oko 21h, a Ajvi, ja i njen dečko neki (bolje poznat kao ''Isus'') trebali smo srediti njegovu kuću gdje se događaj trebao, hm, dogoditi... Za tu prigodu Ajvi je obukla minić na veliko Isusovo oduševljenje... Stigli smo na odredište, hvala Isusu, čitavi, jer je vozač više pažnje posvetio nečijim kvrgavim koljenima, nego kvrgama na cesti... :)
Sve je bilo spremno, i počeli su dolaziti gosti. Stigle su Dada, denSER i Pičić*C i oduševile Ajvi pomno odabranim poklonima. No nisu ju uspjele rasplakati kao tamburaši i slika od metra i pol koju joj je poklonio Isus dan ranije... :)
Nismo se stigli snaći, a kuća je već bila puna ljudi, meni većinom nepoznatih. Pivo je teklo u potocima, vodka također, a mnogi su probali i DUM DUM... npr. JA. Sva sreća nije me jako uhvatio, kada me Rerna zvala da joj kažem gdje sam, razumno sam joj odgovorila: ''Kod Isusa.''. To joj nekako nije bilo dovoljno pa me pitala ponovo, na šta je dobila odgovor: ''Pa u kući...''. Nije joj pomoglo ni kada sam joj rekla da je Isusova kuća u dvorištu, pa sam odlučila izaći pred nju.
Image hosting by Photobucket
Mnogo stvari je obilježilo to slavlje... Tamburaši su svirali u kući, a većina ljudi je večer provela u hodniku 1x2 metra u ugodnom razgovoru uz cigaretu ili pivo... Neki su par dana ranije odlučili prestati pušiti pa su kroz nos, usta, uši, oči i kožu upijali dim sretnika koji su pušili... No bio je tu jedan lik koji je ispljunuti Brad Pitt iz 'Legende o jeseni' koji je pretjerao konzumirajući alkohol pa je lomio što je stigao, nekima namještaj, nekima kralježnicu i palac... Bila je tu i jedna neuspjela prvoaprilska šala koja razbjesnila domaćina, jedan pederski sex u kupaonici, jedan tip s tempraturom, jedne tange s tri kondoma u džepu...
Image hosting by Photobucket
Trebam li reći više?

Image hosting by Photobucket

- 17:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>