at Ej ljudiiiiii!!! - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

02.04.2006., nedjelja

Ej ljudiiiiii!!!

Dragi moji evo napokon i mene! Eto našla sam malo vremena da nešto napišem na ovaj naš blogić! Vidim da se svi žale pa ja neću o našim patnjama, budemo mi to preživjeli!! Što se tiče 1.aprila iliti travnja, ja sam popušila zezanciju već u pola noći- jedan prijatelj iz susjednog mjesta me je nazvao na mobitel (ja sam već spavala)i rekao mi da mu je na autu pukla neka cijev,da je u ne znam kojoj ulici, da mu treba 2 litre vode i da će doći do mene pješke! Ja naravno, uvijek spremna na pomoć, primila se posla traženja boce za vodu, a kako rijetko kad mogu nešto naći, morala sam probuditi mamu i tako žena išla nekud van po tu bocu...i tak dalje...i dok sam je punila vodom, mozak mi proradi i sjetim se da je to MOŽDA prvoaprilska šala, no pošto nisam bila sigurna, s vremena na vrijeme sam provjeravala kroz prozor dali ide! Kad više nisam mogla držati oči otvorene nazvala sam ga i on mi je potvrdio moju sumnju, i između ostalog mi je rekao da je to napravio svim curama iz mog mjesta kojima zna broj mobitela i sve su mu povjerovale, hehe kako nas je.... Eto ljudi ja sad moram pakirat stvari i krenuti za Osijek uskoro! Blago svima vama koji nemate te muke, u petak pakiram stvari za kući, a u nedjelju za Os, brrrr!! Pozdrav i vidimo se sutra!! Snoopy wave
- 14:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>